eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - wiśnie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 33

  • 21. Data: 2012-07-18 09:21:54
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ju5msh$hvp$...@n...task.gda.pl...

    > Nieźle zdziwią się ci, którzy celują w 100zł promocji ;-) W moim przypadku
    > w oddziale nie informowali o tych 50zł przy zamknięciu i jak znam życie to
    > sporo osób nie ma tej świadomości.

    I bardzo dobrze, że nie mają tej świadomości, ponieważ byłaby to świadomość
    fałszywa.

    Ta opłata dotyczy kont typu Sezam, a i to nie w każdym przypadku. Naszych
    rachunków, które będziemy zamykać, to nie dotyczy.


  • 22. Data: 2012-07-18 10:24:56
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 08:59:47 +0200, Szymon napisał(a):

    > Jeśli zamkniesz konto przed upływem 12 miesięcy to musisz zapłacić 50zł.

    Uzasadnisz stosownym zapisem w TOiP?

    AK


  • 23. Data: 2012-07-18 12:06:14
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-07-18 09:21, MarekZ pisze:
    > I bardzo dobrze, że nie mają tej świadomości, ponieważ byłaby to
    > świadomość fałszywa.
    >
    > Ta opłata dotyczy kont typu Sezam, a i to nie w każdym przypadku.
    > Naszych rachunków, które będziemy zamykać, to nie dotyczy.

    Masz rację. Informację o tych 50zł uzyskałem w placówce banku. Jakiś tam
    kierownik czy dyrektor placówki specjalnie sprawdzał czy nie ma takiej
    opłaty przy zamykaniu konta i stwierdził, że jest. TOiP ma ponad 40
    stron, więc się nie wczytywałem. Ale dodam, że ten sam majster
    powiedział, że wszystkie przelewy KO-ROR są bezpłatne, co okazało się
    nieprawdą (reklamację uznali), zgubił umowę karty (po prawie 2
    miesiącach dostałem kartę), a gdy byłem interweniować to sprawę
    załatwili tak, że dostałem 2 karty do konta zamiast 1. Po prostu takiego
    burdelu nigdzie nie widziałem do tej pory. Żeby było jeszcze weselej to
    obsługiwał mnie nowy pracownik, który wiedział jeszcze mniej niż tej
    kierownik, więc go co chwila wołał na konsultacje, co ma zrobić. Dodam,
    iż placówka w Gdańsku Wrzeszczu przy głównej ulicy. Po prostu skandal.
    No ale dzięki za wyjaśnienia.

    --
    -----------------
    Pozdrawiam
    Szymon



  • 24. Data: 2012-07-18 12:13:40
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Lip, 12:06, Szymon <w...@...pl> wrote:
    > Po prostu takiego
    > burdelu nigdzie nie widziałem do tej pory.

    Heh, ja załatwiałem to konto promocyjne przez kuriera. Kurier
    przyjechał, dał papiery i w nogi, bo nie dostał zlecenia, że ma od
    mnie dostać podpisaną umowę.
    Wczoraj z kolei dzwonią, żeby zapytać się, jak oceniam obsługę w
    placówce podczas podpisywania umowy. Jakiej placówce się pytam? W
    życiu nie byłem. Ręce i nogi opadają...
    I jeszcze to nachalne wciskanie produktów kredytowych na każdym
    kroku...


    pzdrwm
    luc

    'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)


  • 25. Data: 2012-07-18 12:17:48
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 13:16:39 UTC+2 użytkownik luc napisał:
    > Założył ktoś i może opisać wrażenia? Warto się w to pakować? Czas jest
    > do 12.07...
    >
    > pzdrwm
    > luc
    >
    > &#39;jak czlowiek umrze, to nie zyje&#39; kurt vonnegut, jr.
    > Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)


    Poniżej link do informacji z portalu Bankier.pl na temat kosztów rozstania się z
    bankiem...
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ile-kosztuje-rozwod-
    z-bankiem-2593756.html


  • 26. Data: 2012-07-18 12:23:59
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ju61q0$860$...@n...task.gda.pl...

    > załatwili tak, że dostałem 2 karty do konta zamiast 1. Po prostu takiego
    > burdelu nigdzie nie widziałem do tej pory. Żeby było jeszcze weselej to
    > obsługiwał mnie nowy pracownik, który wiedział jeszcze mniej niż tej
    > kierownik, więc go co chwila wołał na konsultacje, co ma zrobić. Dodam, iż
    > placówka w Gdańsku Wrzeszczu przy głównej ulicy. Po prostu skandal.


    No proszę, u mnie otwieranie rachunku wyglądało w sumie dość podobnie. Też
    początkujący pracownik walczył z otaczającą go rzeczywistością i co pewien
    czas wołał jakiegoś kierownika czy kogoś takiego. Widać, że wiele tych
    rachunków nie zostało otworzonych w tym oddziale, bo niektóre rzeczy
    wydawały się go zaskakiwać w trakcie procedury otwierania. Ale trzeba im
    przyznać, że wyglądało tak jakby mieli bardzo dobre chęci. Jeżeli chodzi o
    pracowników jako takich, to widziałem o wiele gorsze sytuacje.

    Uzgodniliśmy datę pobierania opłaty na 29 dzień miesiąca (data ta nie
    występuje jawnie w umowie, a rachunek otwierałem 30 kwietnia). Faktycznie
    została ona ustawiona na 27 dzień miesiąca, zapewne dlatego, iż to w maju
    była akurat niedziela, a Bank BPH wydaje się uwielbiać robić swoim klientom
    takie niemiłe niespodzianki jak pobieranie opłaty około północy z niedzieli
    na poniedziałek (przed ewentualnym wyjściem przelewów z datą
    poniedziałkową). Zawsze to była jakaś szansa na kilka groszy odsetek 25% dla
    banku BPH, a może i opłaty jakieś.

    No nic, u mnie pobiorą pięć opłat miesięcznych (chyba że premia zostanie
    wypłacona w ciągu pierwszych 30 dni, to wtedy cztery). Tej w październiku
    już nie zdążą pobrać w żadnym przypadku, nawet postaram się tak zrobić aby
    okres wypowiedzenia skończył się 26 października. A nuż spróbują sobie
    wziąć, zdebetują sobie rachunek i ten się nie zamknie. :)


  • 27. Data: 2012-07-18 14:04:42
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-07-18 12:13, luc pisze:
    > Heh, ja załatwiałem to konto promocyjne przez kuriera. Kurier
    > przyjechał, dał papiery i w nogi, bo nie dostał zlecenia, że ma od
    > mnie dostać podpisaną umowę.

    Gdy karty nie było przez 3 tyg. zapytałem z poziomu Internetu co z nią.
    Babka zadzwoniła +/- po tygodniu, że umowa nie dotarła (której
    egzemplarz trzymałem w ręce, stąd twierdzę, że zgubili w oddziale) i
    wyśle mi inną, by na tej podstawie dać kartę. Wysłała - do innego
    województwa na adres zameldowania ;-) Oczywiście nie odebrałem, a i tak
    mam 2 karty ;-) Już do nich napisałem co z tym teraz zrobić, by się nie
    okazało, że akurat oni tę nieaktywną policzyli do promocji i nie uznali
    transakcji ;-)

    A co do dobrej woli pracowników... U mnie ten nowy nie miał pieczątki
    jeszcze, obsługiwał mnie ok. godziny i tak nieudolnie, że ów "kierownik"
    dał mi bidon z logo BPH. Niby taki gadżet za cierpliwość ;-) Czyli chyba
    pojęcie o jakości obsługi mają... oby im bidonów starczyło dla
    wszystkich ;-)

    -----------------
    Pozdrawiam
    Szymon



  • 28. Data: 2012-07-18 14:11:06
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Lip, 14:04, Szymon <w...@...pl> wrote:
    > W dniu 2012-07-18 12:13, luc pisze:
    >
    > > Heh, ja za atwia em to konto promocyjne przez kuriera. Kurier
    > > przyjecha , da papiery i w nogi, bo nie dosta zlecenia, e ma od
    > > mnie dosta podpisan umow .
    >
    > Gdy karty nie by o przez 3 tyg. zapyta em z poziomu Internetu co z ni .
    > Babka zadzwoni a +/- po tygodniu, e umowa nie dotar a (kt rej
    > egzemplarz trzyma em w r ce, st d twierdz , e zgubili w oddziale) i
    > wy le mi inn , by na tej podstawie da kart . Wys a a - do innego
    > wojew dztwa na adres zameldowania ;-) Oczywi cie nie odebra em, a i tak
    > mam 2 karty ;-) Ju do nich napisa em co z tym teraz zrobi , by si nie
    > okaza o, e akurat oni t nieaktywn policzyli do promocji i nie uznali
    > transakcji ;-)
    >
    > A co do dobrej woli pracownik w... U mnie ten nowy nie mia piecz tki
    > jeszcze, obs ugiwa mnie ok. godziny i tak nieudolnie, e w "kierownik"
    > da mi bidon z logo BPH. Niby taki gad et za cierpliwo ;-) Czyli chyba
    > poj cie o jako ci obs ugi maj ... oby im bidon w starczy o dla
    > wszystkich ;-)
    >
    Ten bidon nie przecieka? ;-)

    pzdrwm
    luc

    'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)


  • 29. Data: 2012-07-18 14:14:02
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Lip, 12:17, maciekmouse <m...@g...com> wrote:
    >
    > Poniżej link do informacji z portalu Bankier.pl na temat kosztów rozstania się z
    bankiem...http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ile-kosztu
    je-rozwod-z-bankiem-2593756...

    Hmmm... Moje konto nazywa się "Kapitalne", a nie "Sezam". A opłaty
    biorą od "Sezam".
    Patrz strona 7:
    http://www.bph.pl/repo/bph/TOiP_calosciowe/wyciag_ta
    ryfa_KI.pdf


    pzdrwm
    luc

    'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)


  • 30. Data: 2012-07-18 15:43:18
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "MarekZ" ju5njo$cn7$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Naszych rachunków, które będziemy zamykać, to nie dotyczy.

    Naszych, czyli kapitalnych?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1