    From: Grzegorz Gawron <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH - załatwił ktoś sobie wyduki za kalendarzowe miesiące?
    Date: Sat, 30 Sep 2006 19:23:43 +0200

    Witam,

    bo mnie cholera bierze kiedy dostaję wyciąg za 11.x - 10.y, zamiast za
    kalendarzowe.
    Tłumaczę, że mogę go otrzymywać kiedykolwiek, byle miesiące się zgadzały
    (co mi po wyciągu za urywki miesięcy).

    W bankowości internetowej i telefonicznej odsyłają do oddziału, oddział
    nic nie wie ('centrala drukuje'), do centrali się nie bardzo chcę
    dzwonić, zresztą nawet nie wiem do kogo.

    Wiem, że są terminale, wiem, że mam historię w Sezamie, ale czy jest to
    w końcu bank indywidualnych rozwiązań czy nie?

    Skoro nie mogą sobie poradzić z taką pierdołą, to jak im powierzyć
    większą sprawę?

    pzdr,
    Grzesiek