  • 1. Data: 2009-12-13 14:42:28
    Temat: BREstatica a metastock
    Od: " marq111" <m...@g...pl>

    Jak w temacie...czy brestatica współpracuje z metastockiem..?Jakby się ktoś
    mógł podzielić informacją,jak to skonfigurować/jeśli możliwe/,będę
    wdzięczny..:)

  • 2. Data: 2009-12-13 20:35:45
    Temat: Re: BREstatica a metastock
    Od: "elwu" <e...@p...onet.pl>

    > Jak w temacie...czy brestatica współpracuje z metastockiem..?Jakby się ktoś
    > mógł podzielić informacją,jak to skonfigurować/jeśli możliwe/,będę
    > wdzięczny..:)

    A co to jest BREstatica?

    pzdr
    elwu

  • 3. Data: 2009-12-13 20:55:43
    Od: " marq111" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A co to jest BREstatica?
    >
    > pzdr
    > elwu

    DIbre włączyło do ePromaka Notowania Statici i tak je nazwali.Problem w
    tym ,że miałem "notowania3" połączone z Metasem i to działało.a teraz po
    zainstalowaniu Brestatici nic nie działa...

  • 4. Data: 2009-12-13 22:59:25
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " marq111" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > DIbre włączyło do ePromaka Notowania Statici i tak je nazwali.Problem w
    > tym ,że miałem "notowania3" połączone z Metasem i to działało.a teraz po
    > zainstalowaniu Brestatici nic nie działa...

    jak do epromaka na www włączyli notowania statica, aplikację na pc?
    o co biega?

  • 5. Data: 2009-12-14 07:59:08
    Od: " marq111" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > jak do epromaka na www włączyli notowania statica, aplikację na pc?
    > o co biega?

    Wynika z tego,że nikt na grupie nie ma rachunku w DIbre...z Amibrokerem
    aplikacja działa poprawnie,z metastockiem nie..:(
    dla uporządkowania słownictwa :) link
    http://www.dibre.pl/wid,11770934,wiadomosc.html