  • 1. Data: 2013-11-26 00:57:54
    Temat: BZ WBK KB owocowo
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Na ojca koncie 50 wiśni, na matki koncie nadal nic.
    Ostatniego (poniedziałkowego) zakupu (a raczej dwóch
    zakupów) nie widać ani w blokadach, ani w obciążeniach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-12-03 09:47:15
    Temat: Re: BZ WBK KB owocowo
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Mam pytanie, czy w BZWBK aby dostać wiśnie wystarczy tylko przelew o odpowiedniej
    wynagradzającej nazwie ;-) + obroty kartą + przelewy z konta?

  • 3. Data: 2013-12-03 12:39:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Pl" d...@g...co

    : Mam pytanie, czy w BZWBK aby dostać wiśnie wystarczy tylko
    : przelew o odpowiedniej wynagradzającej nazwie ;-)

    Przelew musi iść z konta firmowego. Minimum 1 kpln.

    : + obroty kartą

    300 pln

    + przelewy z konta?

    Minimum 3, ale początkowo 4, więc warto 4.
    (bo nie wiem, jak długo trwa owa ,,początkowość'')

    -=-

    U mojej matki warunki są spełnione -- wiśni nie ma.

    -=-

    I (jak pojmuję) potrzebne jest co najmniej jedno polecenie
    zapłaty (za telefon czy gaz itp.), aby otrzymać dodatkowe 200 pln.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-12-03 18:14:13
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    A jak sprawdzą, czy konto jest firmowe? Jak się np. jednoosobową działalność?

  • 5. Data: 2013-12-04 00:16:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Pl" 2...@g...co

    : A jak sprawdzą, czy konto jest firmowe? Jak się np. jednoosobową działalność?

    Nie wiem. Próbowałem dowiedzieć się tego u Rzecznika, ale nie dostałem
    odpowiedzi. Albo raczej -- dostałem, ale tak zwaną wymijającą. :)

    IMO nie mogą o to zapytać w banku prowadzącym konto źródłowe (czyli
    to, z którego nadciągnął przelew) gdyż banki chyba są jakoś wiązane
    tajemniczością ;) bankową.

    IMO bank (tutaj -- BZ WBK KB Santander (Der Santan?) oprzeć się
    musi na tak zwanym zaufaniu do swego Pana, czyli do Klienta. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-12-04 01:32:56
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    >
    > Nie wiem. Próbowałem dowiedzieć się tego u Rzecznika, ale nie dostałem
    > odpowiedzi. Albo raczej -- dostałem, ale tak zwaną wymijającą. :)

    Że tak powiem - czepiliście się tego konta firmowego jak rzep ;)

    Brałem udział w programie poleceń i dla koleżanki szukałem interpretacji
    "info"
    co do tej premii ... źródeł nie mam pod ręka (można wyguglac) ale wkleje
    tekst z maila który jej wysłałem z "interpretacją" :

    ---------
    Krok 1 - zapewnij wpływy na Konto Godne Polecenia z tytułu wynagrodzenia
    w łącznej wysokości minimum 1000 zł.
    Jeśli otrzymujesz dochód z innego tytułu niż wynagrodzenie, np.
    stypendium, renta, emerytura - wpływy te również będą uwzględniane.

    * * *
    Gostek - niejaki Wladyslaw, dostaje wyplate do reki ...... i sie
    "zapytowywuje" czy się łapie - poniżej odpowiedz :

    * * *

    Ania Rafińska (Bank Zachodni WBK) 31.10.2013 o 11:52

    Panie Władysławie, jeżeli dokona Pan wpłaty wynagrodzenia na konto w
    placówce, warunek zostanie spełniony, a wpływ zostanie wzięty pod uwagę
    w promocji i uprawni do nagrody. Zapis o łącznej wartości wpływów jest
    ukłonem w stronę klientów, którzy korzystają z różnych form zatrudnienia
    m.in. umów o dzieło czy zleceń i ich łączne miesięczne wynagrodzenie to
    montaż źródeł tych wpływów.

    W trzeciej kwestii - mając na uwadze skalę promocji i ogromną liczbę jej
    uczestników, nie jesteśmy w stanie zweryfikować wszystkich klientów i
    źródeł ich wpływów, jednak w przypadku składania reklamacji lub prośby o
    indywidulane rozpatrzenie wątpliwości, będzie miała miejsce weryfikacja
    ręczna takiego wpływu. Wówczas może się okazać, że jeden z warunków
    promocji nie został spełniony.

    Prawdopodobne żródło (nie chce mi się teraz kopać) to
    https://blog.bzwbk.pl/2013/07/przelewy-%E2%80%93-odp
    owiedzi-na-najczestsze-pytania

  • 7. Data: 2013-12-04 04:23:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" l7lt7k$842$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > różnych form zatrudnienia m.in. umów o dzieło czy zleceń i ich łączne miesięczne
    wynagrodzenie to montaż źródeł tych wpływów.

    Montaż źródeł... -- po prostu poezja...

    -- Panie Hipolicie , czy mógłby pan zamontować
    źródło [świętej wody żywej] w tej grocie?

    Ja tylko prozą... ;)

    > W trzeciej kwestii - mając na uwadze skalę promocji i ogromną liczbę jej
    uczestników, nie jesteśmy w stanie zweryfikować
    > wszystkich klientów

    Ciekawe, czy o tej samej promocji mówimy -- były dwa wysypy...
    [dwa mioty?]

> [...]
    indywidulane rozpatrzenie wątpliwości, będzie miała
    > miejsce weryfikacja ręczna takiego wpływu. Wówczas może się okazać, że jeden z

    Więc jak -- trzeba z firmowego czy niekoniecznie?...
    Ciekawe, jak zweryfikować ręcznie wpływ?
    Pani Ania będzie macała to, co pan Władysław zleje?...

    I zaraz zacznie się... Nie zleje, ale zleci zlanie...
    Klient zleca -- bank leje...

    > Prawdopodobne żródło (nie chce mi się teraz kopać) to
    > https://blog.bzwbk.pl/2013/07/przelewy-%E2%80%93-odp
    owiedzi-na-najczestsze-pytania

    -=-

    Na razie jestem na etapie lustracji placówek medycznych, którym dałem prace. ;)
    Ale gdy tylko uporam się z tą lustracją (której końca na razie nie widzę -- mam
    przecież wady wzroku...) udam się do BZ WBK KB Santander Banku...

    Znaczy... Moja matka uda się...

    Konto naprawdę jest firmowe i naprawdę matka jest zatrudnione w tej firmie. :)
    Prowadzi swoją działalność gospodarczą (jest doradcą podatkowym o numerze
    [bocznym?] 02625) i zarazem pracuje w firmie ojca (mego ojca i jej męża)
    jako niepełnoetatowy pracownik... Ja zaś jestem pracownikiem matki firmy...

    http://www.podlaski.kidp.pl/main.php?m=doradca&id=69
    47

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-12-05 09:51:27
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:l7m779$hms$1@node1.news.atman.pl...

    > Montaż źródeł... -- po prostu poezja...

    Generalnie to "poeta (ka) " IMO miała na myśli taki montaż
    - instalacje hydrauliczną ? która wlewa do WBK ciurem, pulsacyjnie
    albo i poprzez kapanie - LOL

    Z całego słów-potoku czy może ślinotoku który sie tam pojawił
    utrwaliłem sobie info że jedynie przelewy wewnetrzne sa zdecydowanie niekoszerne
    zas w ostatecznosci (z braku innych pomysłów) należy osobiscie przynieść kasę w
    zębach ;)

    pozdro

    Ps.
    Czas rzucic jaki ochłap dla pomarańczowego lwa
    wszak do 15.02 musi przytyc az do 500-set ;)

  • 9. Data: 2013-12-05 23:33:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" l7peql$rhl$...@n...news.atman.pl

    > Generalnie to "poeta (ka) " IMO miała na myśli taki montaż
    > - instalacje hydrauliczną ? która wlewa do WBK ciurem, pulsacyjnie
    > albo i poprzez kapanie - LOL

    A poprzez wytrysk?

> [...]
    > zas w ostatecznosci (z braku innych pomysłów) należy osobiscie przynieść kasę w

    Wątpię w to, że PKO BP SA jest wnętrznością BZ WBK KB Santandera, ale kto wie... ;)

    -=-

    > Czas rzucic jaki ochłap dla pomarańczowego lwa
    > wszak do 15.02 musi przytyc az do 500-set ;)

    Perturbacje sprawiły, że ja lwa nie karmię...
    A szkoda...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'