  • 11. Data: 2003-06-05 16:58:06
    Temat: Re: BZ WBK i konto studenckie
    Od: m...@p...onet.pl

    Lepiej sprawdzić osobiście czy nie zmienili na normalne z opłatami za
    prowadzenie. Mi też zmienili na 27. urodziny, choć cały czas jestem studentem.

  • 12. Data: 2003-06-05 18:42:38
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]

    Jest jeszcze kwestia kosztów ;) Jeśli ktoś tak jak ja ma stałe łącze,
    komórkę i brak telefonu stacjonarnego, a sprawa zapowiada się na
    kilkanaście/kilkadziesiąt minut rozmowy to opłaca się przespacerować ;)
    Ja się przyznam, że przez telefon też nie lubię takich spraw załatwiać.
    Jakoś częściej mi się zdarzało, że coś było nie tak - w porównaniu do
    osobistej wizyty.
    No i może Konrad jest groźny z wyglądu, a niegroźny z brzmienia? :P

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 13. Data: 2003-06-05 20:27:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski wrote:
    > No i może Konrad jest groźny z wyglądu, a niegroźny z brzmienia? :P

    E - to do mnie biora numer i oddzwaniaja :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 14. Data: 2003-06-06 08:00:17
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Michał,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2003 (16:15:30) można przeczytać:

    MAM> nie umiesz? No nie rozsmieszaj mnie ;)

    Hehe, chcialem wyrazic swoja niechec do takiego sposobu zalatwiania
    sprawy :)) W koncu z m- oraz Multilinka jakos sobie radze :)) Ale jak
    znam serwis BZ WBK to zanim bym znalazl telefon tam gdzie trzeba,
    wrocil z pracy, przypomnial sobie o tym ze mam zadzwonic i dogadal sie
    z niedysponentem po drugiej stronie minelo by pare godzin. A jak
    napisalem na grupie to odpowiedz mialem po kilku minutach :))

    MAM> Na stronie BZ WBK masz telefon do kazdego oddzialu - dszukasz swojego
    MAM> i dzwonisz :P

    I za zamiejscowe w szczycie dzwonic? Zreszta ja znam swoj oddzial
    dobrze bo mialem tam praktyki, i wiem, ze wyjasnienie takiej sprawy to
    nie jest taka prosta sprawa jak Ci sie wydaje :))

    Pzdr
    Konrad

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "I wave to my neighbour my neighbour waves to me
    By my neighbour is my enemy"

  • 15. Data: 2003-06-06 08:00:47
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Piotr,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2003 (20:42:38) można przeczytać:

    PGS> Jest jeszcze kwestia kosztów ;) Jeśli ktoś tak jak ja ma stałe łącze,
    PGS> komórkę i brak telefonu stacjonarnego, a sprawa zapowiada się na
    PGS> kilkanaście/kilkadziesiąt minut rozmowy to opłaca się przespacerować ;)

    No wlasnie.

    PGS> No i może Konrad jest groźny z wyglądu, a niegroźny z brzmienia? :P

    Nie, raczej odwrotnie :P

    Pzdr
    Konrad

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "We don't need no education"

  • 16. Data: 2003-06-06 08:48:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Konlin wrote:
    > I za zamiejscowe w szczycie dzwonic? Zreszta ja znam swoj oddzial
    > dobrze bo mialem tam praktyki, i wiem, ze wyjasnienie takiej sprawy
    > nie jest taka prosta sprawa jak Ci sie wydaje :))

    Aaa. - bo to ma bycx zamiejscowa - to ok ;)