  • 21. Data: 2010-04-20 21:01:44
    Temat: Re: [BZ WBK] nowa kk: MasterCard Payback
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Wasilewski j...@a...pewnie.je.st ...

    > Definiuje się to przez konsultanta i pewnie jakieś algorytmy mają,
    > które
    > by sprawdzały, czy to oddział rozliczeń masowych, czy obsługujący
    > detal.

    ? Oddział rozlicen masowych? Znaczy banki maja specjalne oddziały (numery
    IBAN) na taką okolicznosc? A jak ja place czynsz 5 razy w miesiacu za sklep
    osobie ktora ma konto w 11402004? ;-)

  • 22. Data: 2010-04-21 07:08:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 21:01:44 +0000, Budzik napisał(a):

    > ? Oddział rozlicen masowych? Znaczy banki maja specjalne oddziały
    > (numery IBAN) na taką okolicznosc? A jak ja place czynsz 5 razy w
    > miesiacu za sklep osobie ktora ma konto w 11402004? ;-)

    Po prostu zadzwoń na partyline i się wszystkiego dowiesz. Z tego co
    pamiętam, to ktoś pisał na grupie, że po rozmowie mógł płacić z kk za
    internet od jakiegoś lokalnego dostawcy, jako bezgotówkowa, oczywiście.

    --
    xbartx

  • 23. Data: 2010-04-21 21:13:43
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    wiadomości news:Xns9D60E40BA77EDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > ? Oddział rozlicen masowych? Znaczy banki maja specjalne oddziały (numery
    > IBAN) na taką okolicznosc? A jak ja place czynsz 5 razy w miesiacu za
    > sklep osobie ktora ma konto w 11402004? ;-)

    Np. 1500 0031 KREDYT BANK S.A. KBSA Płat.Masowe

    Większość banków oferuje obecnie usługę polegającą na przyznaniu firmie
    pewnej puli nr rachunków, co umożliwia im stworzenie osobnego rachunku dla
    każdego ich klienta.
    Często takie numery są zbudowane w ten sposób, że po sumie kontrolnej i nr
    oddziału kolejne np. 4-8 cyfr to nr nadany firmie, a następne są już
    dowolnie przez firmę generowane.:
    (CC) BBBB BBBB FFFF xxxx xxxxx xxxxx, lub (CC) BBBB BBBB FFFF FFFF xxxxx
    xxxxx

    A zaleta tego taka, że praktycznie całe księgowanie wpływów załatwia za
    firmę bank.