-
1. Data: 2010-04-16 07:15:17
Temat: Lokaty Open - problemy
Od: "Grześ " <a...@g...pl>
Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat nieodnawialnych z
opcją zwrotu środków na konto, z którego zostały przelane bywa problem. Otóż
ich system nie podaje tego nr konta! W potwierdzeniu założenia w pozycji
"środki przelać na: " jest puste pole. To można oczywiście przez infolinię
poprawić, nie mniej jednak jest to niedogodnością.
pozdr
Grzesiu
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2010-04-16 08:02:52
Temat: Re: Lokaty Open - problemy
Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
Użytkownik "Grześ " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hq92q4$t31$1@inews.gazeta.pl...
> Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat nieodnawialnych z
> opcją zwrotu środków na konto, z którego zostały przelane bywa problem.
> Otóż
> ich system nie podaje tego nr konta! W potwierdzeniu założenia w pozycji
> "środki przelać na: " jest puste pole. To można oczywiście przez infolinię
> poprawić, nie mniej jednak jest to niedogodnością.
Dzięki za informację! Dla dwóch nowych lokat, na które wczoraj
przelałem pieniądze, brakuje pozycji "Nr rachunku do zwrotu środków".
Ale mam podejrzenie, że jest to spowodowane zbyt krótkim czasem,
który upłynął od założenia i ten rachunek się tam pojawi (inne moje
lokaty, starsze, nie mają tego błędu). Ale będzie trzeba to sprawdzić za
jakiś czas - dzięki jeszcze raz.
-
3. Data: 2010-04-16 08:39:17
Temat: Re: Lokaty Open - problemy
Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
"ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote in message
news:hq95jl$9h1$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Grześ " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:hq92q4$t31$1@inews.gazeta.pl...
>> Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat nieodnawialnych
>> z
>> opcją zwrotu środków na konto, z którego zostały przelane bywa problem.
>> Otóż
>> ich system nie podaje tego nr konta! W potwierdzeniu założenia w pozycji
>> "środki przelać na: " jest puste pole. To można oczywiście przez
>> infolinię
>> poprawić, nie mniej jednak jest to niedogodnością.
>
> Dzięki za informację! Dla dwóch nowych lokat, na które wczoraj
> przelałem pieniądze, brakuje pozycji "Nr rachunku do zwrotu środków".
> Ale mam podejrzenie, że jest to spowodowane zbyt krótkim czasem,
> który upłynął od założenia i ten rachunek się tam pojawi (inne moje
> lokaty, starsze, nie mają tego błędu). Ale będzie trzeba to sprawdzić za
> jakiś czas - dzięki jeszcze raz.
Dziala tak to zawsze, pozniej bedziesz widzial wszystko jak dla starych
lokat.
Inna rzecza jest to, ze zauwazylem, ze przy skladaniu wniosku, jezeli poda
sie kwote z 'przecinkiem' a potem grosze, system wybija blad, ale wniosek
sie generuje i o tym nie wiemy, poprawiamy kwote z 'kropka' i zatwiedzamy
teraz bez bledu, ale w systemie mamy juz dwa wnioski na te sama kwote.
Oczywiscie jeden wniosek nam przepadnie i nie jest to problem, ale powinni
to usunac.
-
4. Data: 2010-04-16 08:47:36
Temat: Re: Lokaty Open - problemy
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Grześ a...@g...pl ...
> Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat
> nieodnawialnych z opcją zwrotu środków na konto, z którego zostały
> przelane bywa problem. Otóż ich system nie podaje tego nr konta! W
> potwierdzeniu założenia w pozycji "środki przelać na: " jest puste
> pole. To można oczywiście przez infolinię poprawić, nie mniej jednak
> jest to niedogodnością.
>
nie potwierdzam
lokata optyalna zalozona w marcu
na potwierdzeniach, ktore dotarły poczta jest numer rachunku na ktory ma
isc kasa.
To sam w mailu ktory przychodzi po zalozeniu lokaty (wplacie i
zaksiegowaniu pieniedzy)
Natomiast tej informacji rzeczywiscie nie było w mailu informujacym o
zlozonym wniosku. Ale nie ma tez pustego pola.
Tak było w marcu.