  • 1. Data: 2005-11-07 16:37:19
    Temat: BZ WBK obniża oprocentowanie kart kredytowych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Karty kredytowe Gold z oprocentowaniem niższym o blisko 10%, obniżenie o
    prawie 7% stawki dla kart Silver - to najważniejsze zmiany oprocentowania
    kart kredytowych BZ WBK, które zaczną obowiązywać od najbliższej środy, 9
    listopada.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,15958

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 2. Data: 2005-11-08 10:47:51
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,15958

    Ja trochę OT.
    Pod koniec newsa stoi:
    "Każdy może otrzymać w BZ WBK kartę kredytową za darmo, wystarczy, że w
    pierwszym miesiącu jej posiadania wykona cztery transakcje - dodaje H.
    Byczyńska. "

    Czy ktoś "przedłużał" KK BZWBK, miał 4 transakcje w pierwszym miesiącu i
    anulowali mu opłatę?
    Czy w newsie nie ma błędu i dotyczy to tylko kart wydanych po raz pierwszy?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2005-11-08 10:57:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:
    > Czy ktoś "przedłużał" KK BZWBK, miał 4 transakcje w pierwszym
    > miesiącu i anulowali mu opłatę?
    > Czy w newsie nie ma błędu i dotyczy to tylko kart wydanych po raz
    > pierwszy?

    znajac zycie jest tak jak piszesz... Niestety w BZ WBK nie mam KK - chociaz
    tak mysle caly czas o co-brandzie z Orange ;)

  • 4. Data: 2005-11-08 12:03:35
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > znajac zycie jest tak jak piszesz...

    A co mi szkodzi. Zadzwonię z głupia frant, zobaczymy co usłyszę.

    > Niestety w BZ WBK nie mam KK - chociaz
    > tak mysle caly czas o co-brandzie z Orange ;)

    No właśnie to jedyny produkt jaki posiadam od paru lat w tym banku (tzn.
    ciągle jeszcze IDEA, bo jakoś do tej mikroprocesorem nie mam zaufania - leżą
    bidne już parę miesięcy w szufladzie).
    W sumie w ciągu 3 lat zbierania punktów, nie tylko zwróciły sie opłaty za
    dwie karty, ale za punkty wziąłem sobie gratis telefon warty paręset
    złotych.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret