  • 1. Data: 2004-08-13 13:02:48
    Temat: BZ WBK - przymusowe odnowienie karty?
    Od: "Łukasz" <p...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,

    próbowałem coś znaleźć na ten temat przez google.pl , ale jakoś nie mogę
    znaleźć. Mam taki "problem". Mam studenckie konto w WBK i myślałem, że
    odnowienie karty jest bezpłatne. Okazało się, że chyba nie jest, ale do głowy
    mi nie wpadło, że trzeba ich uprzedzić miesiąc wcześniej, jeśli sobie nie
    życzę, by mi ją odnawiali. Nawet nie byłem świadomy, że właśnie kończy się
    ważność karty. No i przyjeżdżam do domu na wakacje, patrzę, a tu koperta z
    kartą i informacją o jej cenie. Gdy zadzwoniłem na infolinię, to pani
    grzecznie powiedziała, że tak ma być i jak sobie nie życzę, to trzeba było
    wcześniej wysłać pismo. I stąd pytanie-czy to jest normalne? Wsadziłem kartę
    do szafy i jej nie używam z racji, że mam konto w mBanku i na nim już teraz
    trzymam pieniądze, bo jest wygodniejsze, a konto w WBK wcześniej wyzerowałem.
    Teraz mam -25złotych jako opłata za kartę, której ani nie użyłem, ani nie chcę
    używać, a wkurzyło mnie to i opłaty za nią nie chce mi się po prostu uiszczać.
    W sumie powinienem, bo konto ma limit 0zł, a nie -..zł. A z mBanku właśnie
    przyszło pismo, że niedługo kończy mi się ważność karty i prosi się mnie o
    odesłanie podpisanej, załączonej umowy zgodnie z ustawą o el.inst.płatniczych.
    Czy WBK ma prawo tak robić?

    Łukasz

  • 2. Data: 2004-08-13 13:06:31
    Temat: Re: BZ WBK - przymusowe odnowienie karty?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Łukasz said the following on 2004-08-13 15:02:
    > Dzień dobry,
    [..]

    > Czy WBK ma prawo tak robić?
    A co jest w regulaminie ?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-08-13 13:09:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy WBK ma prawo tak robić?

    Oczywiście, że ma. I na dodatek byłes o tym poinformowany - wszak
    potwierdziłeś własnym podpisem, że zapoznałeś się z umową i regulaminem. A
    skoro się zapoznałeś, to też i wiesz, że dyspozycję nieodnowienia karty
    składa się x dni przed upływem terminu jej ważności. Nie złożyłeś takiej
    dyspozycji, więc bank wznowił karte i pobrał opłate przewidzianą w taryfie.

  • 4. Data: 2004-08-13 13:10:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Łukasz <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy WBK ma prawo tak robić?

    Jak najbardziej. I lepiej zaplac te 25 zl.

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-08-13 13:42:24
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 13 Aug 2004 15:02:48 +0200, "Łukasz" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >odnowienie karty jest bezpłatne. Okazało się, że chyba nie jest, ale do głowy
    >mi nie wpadło, że trzeba ich uprzedzić miesiąc wcześniej, jeśli sobie nie

    ROTFL. A wystarczyło przeczytać regulamin.

    >życzę, by mi ją odnawiali. Nawet nie byłem świadomy, że właśnie kończy się
    >ważność karty. No i przyjeżdżam do domu na wakacje, patrzę, a tu koperta z

    ROTFL. Trzeba było spojrzeć na kartę

    --
    Jarek Andrzejewski