  • 1. Data: 2011-06-27 08:56:23
    Temat: BZ WBK wprowadził korzystny kredyt gotówkowy.
    Od: ja <m...@g...com>

    Najważniejsze korzyści
    Oprocentowanie od 5,99%
    Możliwość obniżenia prowizji nawet o 80%
    Do 100 000 zł bez zabezpieczenia
    Decyzje o przyznaniu kredytu podejmujemy już w 10 minut (krótko, nie?
    albo przyznają kredyt, albo powiedzą spierdalaj)
    Długi okres spłaty - aż do 72 miesięcy

    Wniosek tu:http://centrumkredytowe.net/o/salechannel.php?
    idSaleChannel=96&idDistributor=550

  • 2. Data: 2011-06-27 09:18:09
    Temat: Re: BZ WBK wprowadził korzystny kredyt gotówkowy.
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    > Decyzje o przyznaniu kredytu podejmujemy już w 10 minut (krótko, nie?
    > albo przyznają kredyt, albo powiedzą spierdalaj)
    > Długi okres spłaty - aż do 72 miesięcy

    taa.. byłem w oddziale. Panie poinformowały mnie, że o realnym
    oprocentowaniu poniżej 10% mogę zapomnieć (choć na bilbordzie rrso
    podają coś ok. 8%).
    Zęby wyliczyli mi oprocentowanie na kredyt powyżej 10 tys. zł. wymagają
    zaświadczenia od pracodawcy.

  • 3. Data: 2011-06-27 12:22:53
    Od: Arkadiusz Brzechwa <a...@w...szkola.przedsiembiorczosci.pl>

    W dniu 2011-06-27 11:18, Krzysiek pisze:

> [...]
    > podają coś ok. 8%).
    > Zęby wyliczyli mi oprocentowanie na kredyt powyżej 10 tys. zł. wymagają

    typowa bankowa chujnia