  • 1. Data: 2010-06-02 08:47:51
    Temat: BZ kontra Orlen
    Od: "combek" <k...@o...eu>

    Ciekawostka dzisiaj na stacji Orlen w Nowej Rudzie umieszczono wszędzie
    ogłoszenie treści następującej " Kart płatniczych wydanych przez bank zachodni
    nie obsługujemy z winy banku" na pytanie do obsługi co ten bank im zawinił tylko
    uśmiech raczej ironiczny. Ciekawe co się takiego stało stacja na dosć ruchliwej
    trasie a takie ogłoszonko to może być wielki kłopot dla banku.

  • 2. Data: 2010-06-02 11:05:37
    Temat: Re: BZ kontra Orlen
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > trasie a takie ogłoszonko to może być wielki kłopot dla banku.

    Moja karta nie działa rano pierwszego, jeśli w przeddzień nie było
    środków na koncie.
    Taką mam obserwację.
    P.

  • 3. Data: 2010-06-02 15:27:43
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-06-02 10:47, combek pisze:
> [...]
    > uśmiech raczej ironiczny. Ciekawe co się takiego stało stacja na dosć ruchliwej
    > trasie a takie ogłoszonko to może być wielki kłopot dla banku.

    Ja dziś na Statoilu miałem problem

    Darek

  • 4. Data: 2010-06-02 22:23:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "combek" 6...@n...onet.pl

    > nie obsługujemy z winy banku" na pytanie do obsługi co ten bank im zawinił tylko

    Płacąc wiśniowe -- zbankrutowali. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'