-
1. Data: 2005-07-04 22:27:28
Temat: BZWBK
Od: "gees" <g...@o...pl>
Czy spotkaliście się z problemami dotyczącymi zadeklarowania w oddziale banku
nowych rachunków obcych?
Ostatnio chciałem zmienić numer jednego z zadeklarowanych rachunków.
Usłyszałem, że w oddziale już nie mogę tego zrobić, muszę skorzystać z tokena
lub komórki. Takie rozwiązanie mnie nie interesowało, więc po wizycie w banku
zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że mogę tej zmiany dokonać w banku. Tak
też zrobiłem. Po tym jak "podparłem się" autorytetem infolinii dokonałem tej
operacji.
Z kolei wczoraj chciałem dodać do listy kolejny rachunek. Ponownie usłyszałem,
że nie ma takiej możliwości - zgodnie z nowym regulaminem. O.K., poprosiłem o
źródło. Dostałem świeżo wydrukowaną zmianę regulaminu z lutego, w którym nie
było na ten temat ani słowa... W końcu spytałem się, czy mogę wymienić dane
rachunku i odbiorcy (aby podmienić już istniejący rachunek na inny). Pani
Dyrektor Oddziału powiedziała, że oni już nie mogą dokonywać jakichkolwiek
zmian w moich rachunkach obcych. Tylko token lub SMS kod. Wyprowadziłem ją z
błędu. Pracownica banku przy mnie dzwoniła "gdzieś" czy może dokonać takiej
zmiany o którą pytałem. O.K. - zrobiła. Zaintrygowany nowym regulaminem
odwiedziłem stronę banku, tam w regulaminie nie znalazłem ani słowa o tym, że
opcja 9 rachunków zdefiniowanych w oddziale banku już nie funkcjonuje, a wręcz
przeciwnie.
Nie wiem, może chodzi o skłonienie ludzi do korzystania z tokenów/komórek?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl