eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-07-04 22:27:28
    Temat: BZWBK
    Od: "gees" <g...@o...pl>

    Czy spotkaliście się z problemami dotyczącymi zadeklarowania w oddziale banku
    nowych rachunków obcych?
    Ostatnio chciałem zmienić numer jednego z zadeklarowanych rachunków.
    Usłyszałem, że w oddziale już nie mogę tego zrobić, muszę skorzystać z tokena
    lub komórki. Takie rozwiązanie mnie nie interesowało, więc po wizycie w banku
    zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że mogę tej zmiany dokonać w banku. Tak
    też zrobiłem. Po tym jak "podparłem się" autorytetem infolinii dokonałem tej
    operacji.
    Z kolei wczoraj chciałem dodać do listy kolejny rachunek. Ponownie usłyszałem,
    że nie ma takiej możliwości - zgodnie z nowym regulaminem. O.K., poprosiłem o
    źródło. Dostałem świeżo wydrukowaną zmianę regulaminu z lutego, w którym nie
    było na ten temat ani słowa... W końcu spytałem się, czy mogę wymienić dane
    rachunku i odbiorcy (aby podmienić już istniejący rachunek na inny). Pani
    Dyrektor Oddziału powiedziała, że oni już nie mogą dokonywać jakichkolwiek
    zmian w moich rachunkach obcych. Tylko token lub SMS kod. Wyprowadziłem ją z
    błędu. Pracownica banku przy mnie dzwoniła "gdzieś" czy może dokonać takiej
    zmiany o którą pytałem. O.K. - zrobiła. Zaintrygowany nowym regulaminem
    odwiedziłem stronę banku, tam w regulaminie nie znalazłem ani słowa o tym, że
    opcja 9 rachunków zdefiniowanych w oddziale banku już nie funkcjonuje, a wręcz
    przeciwnie.
    Nie wiem, może chodzi o skłonienie ludzi do korzystania z tokenów/komórek?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1