eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBKBZWBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "gees" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BZWBK
    Date: 5 Jul 2005 00:27:28 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 25
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1120516048 20462 213.180.130.18 (4 Jul 2005 22:27:28
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Jul 2005 22:27:28 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 82.143.132.131, 192.168.243.151
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:355722
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy spotkaliście się z problemami dotyczącymi zadeklarowania w oddziale banku
    nowych rachunków obcych?
    Ostatnio chciałem zmienić numer jednego z zadeklarowanych rachunków.
    Usłyszałem, że w oddziale już nie mogę tego zrobić, muszę skorzystać z tokena
    lub komórki. Takie rozwiązanie mnie nie interesowało, więc po wizycie w banku
    zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że mogę tej zmiany dokonać w banku. Tak
    też zrobiłem. Po tym jak "podparłem się" autorytetem infolinii dokonałem tej
    operacji.
    Z kolei wczoraj chciałem dodać do listy kolejny rachunek. Ponownie usłyszałem,
    że nie ma takiej możliwości - zgodnie z nowym regulaminem. O.K., poprosiłem o
    źródło. Dostałem świeżo wydrukowaną zmianę regulaminu z lutego, w którym nie
    było na ten temat ani słowa... W końcu spytałem się, czy mogę wymienić dane
    rachunku i odbiorcy (aby podmienić już istniejący rachunek na inny). Pani
    Dyrektor Oddziału powiedziała, że oni już nie mogą dokonywać jakichkolwiek
    zmian w moich rachunkach obcych. Tylko token lub SMS kod. Wyprowadziłem ją z
    błędu. Pracownica banku przy mnie dzwoniła "gdzieś" czy może dokonać takiej
    zmiany o którą pytałem. O.K. - zrobiła. Zaintrygowany nowym regulaminem
    odwiedziłem stronę banku, tam w regulaminie nie znalazłem ani słowa o tym, że
    opcja 9 rachunków zdefiniowanych w oddziale banku już nie funkcjonuje, a wręcz
    przeciwnie.
    Nie wiem, może chodzi o skłonienie ludzi do korzystania z tokenów/komórek?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1