  • 1. Data: 2006-01-13 16:34:07
    Temat: [BZWBK] A w Zachodnim bez zmian.
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Stwierdziłem, że po zamknięciu 2 KK przydałaby się jeszcze jakiś
    kredytowy MC.
    A że dowiedziałem się o promocji w BZWBK to złożyłem wniosek.
    Pierwszy minus: nie ma jak tam powiedzieć, że gros dochodów uzyskuje się
    z umowy o dzieło, zaznaczyłem "czas nieokreślony"
    Drugi minus:gdy się zaznaczy, że ma się konto w innym banku chcą, żeby
    podać jego numer, pytam się: po co ?

    Ale ja nie o tym. Dziś zadzwoniła babeczka z BZWBK, zaczęliśmy
    uzgadniać, zdolność jest, fajnie, ale jak doszło do tych nieszczęsnych
    dochodów to oczywiście chcieli jakieś potwierdzone pity i inne.
    Nie miało żadnego znaczenia to, że mam u nich inną KK obsługiwaną
    *wzorowo*. Cóż, podziękowałem. I to byłoby tyle w temacie "CRM w BZWBK"

    KJ