  • 1. Data: 2006-01-13 16:54:05
    Temat: polisa na życie leolife w mbank
    Od: "mo" <m...@o...pl>

    witam
    co sądzicie o policsie na życie leolife w mbank?na pierwszy rzut oka w
    pierwszysm roku klient ponoci 4 krotnie mniejsze opłąty niż np. w CU, Aplico
    Life, czy ING...

    proszę o opinię...

  • 2. Data: 2006-01-13 21:59:05
    Temat: Re: polisa na życie leolife w mbank
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mo" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co sądzicie o policsie na życie leolife w mbank?na pierwszy rzut oka w
    > pierwszysm roku klient ponoci 4 krotnie mniejsze opłąty niż np. w CU,

    Uważam, że finansowo jest to b. dobry produkt. Dużo tańszy niż konkurencja.
    Obsługa jest niedopracowana (bujałem się z wnioskiem przez 3 miesiące). Ale
    uważam, ze warto było.

  • 3. Data: 2006-01-13 22:50:07
    Od: "mo" <m...@o...pl>

    Użytkownik "rsa127" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Uważam, że finansowo jest to b. dobry produkt. Dużo tańszy niż
    > konkurencja. Obsługa jest niedopracowana (bujałem się z wnioskiem przez 3

    można wiedzieć jaką opcję wziąłeś i na ile lat?

  • 4. Data: 2006-01-14 08:14:48
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

> [...]

    > Uważam, że finansowo jest to b. dobry produkt. Dużo tańszy niż
    > konkurencja. Obsługa jest niedopracowana (bujałem się z wnioskiem przez 3

    Ciekawe ile będą się bujać spadkobiercy, jeżeli już przy kupnie są takie
    problemy,
    by potrzeba aż 3 miesięcy na ich rozwiązanie.

    > Ale uważam, ze warto było.

    To dopiero będa mogli powiedzieć ewentualni spadkobiercy.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2006-01-14 10:48:30
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > problemy,
    > by potrzeba aż 3 miesięcy na ich rozwiązanie.

    > To dopiero będa mogli powiedzieć ewentualni spadkobiercy.

    raczej uposażeni, bo spadkobiercy mogę wcale nie dostać tej kasy

    sg

  • 6. Data: 2006-01-14 18:58:36
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Ciekawe ile będą się bujać spadkobiercy, jeżeli już przy kupnie są takie
    > problemy,
    > by potrzeba aż 3 miesięcy na ich rozwiązanie.
    W mojej ocenie były to problemy raczej z iedograną procedurą między mBankiem
    i Generali oraz komunikacyjne. Nic niepokojące nie widziałem. Jak się
    ubezpieczałem ze 2 lata temu w Nationale Nederlanden wcale nie było lepiej.

    > To dopiero będa mogli powiedzieć ewentualni spadkobiercy.

    Zawsze tak jest.

  • 7. Data: 2006-01-14 19:02:30
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > można wiedzieć jaką opcję wziąłeś i na ile lat?

    To ubezpieczenie jest bezterminowe. Mam umowę główną i klauzle poważna
    choroba, poważna operacja i przejęcie opłacania składek. Odmówili klauzuli
    niezdolności do pracy zarobkowej. Na umowę główną dostałem zwyżkę po
    badaniach. W każdej firmie dostaję zwyżkę, tu była umiarkowana w porównaniu
    do innych firm.
    Dodam jeszcze, że po lekturze OWU nie spodobał mi się w zasadzie tylko jeden
    zapis. Jesli przez pierwsze 10 lat będą kiepsko inwestować i zabraknie
    pieniędzy w funduszu to mogą żądać dopłaty. Reszta w miarę standardowa.

  • 8. Data: 2006-01-14 19:11:30
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    rsa127 napisał(a):

> [...]
    > zapis. Jesli przez pierwsze 10 lat będą kiepsko inwestować i zabraknie
    > pieniędzy w funduszu to mogą żądać dopłaty. Reszta w miarę standardowa.

    a ile lat musisz mieć ubezpieczenie żeby przy rezygnacji wogóle coś
    wypłacili ?

    sg

  • 9. Data: 2006-01-14 21:26:34
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    rsa127 napisał(a):

> [...]
    > standardowa.

    a ile lat musisz mieć ubezpieczenie żeby przy rezygnacji wogóle coś

    To właśnie podoba mi się w tym ubezpieczeniu. Od początku ma wartość wykupu.
    Po pierwszej składce wartość wykupu stanowi 70% składki za umowę główną.
    Jedyne ograniczne jest takie, że jak się wypłaci wszystko przez pierwsze 24
    miesiące, to potrącają 200 PLN prowizji. Nie znam drugiego tak liberalnego
    ubezpieczenia.

  • 10. Data: 2006-01-16 15:47:11
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Jan 2006 19:58:36 +0100, "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >i Generali oraz komunikacyjne. Nic niepokojące nie widziałem. Jak się
    >ubezpieczałem ze 2 lata temu w Nationale Nederlanden wcale nie było lepiej.

    A ja już 10 lat płacę w CU i zastanawiam się właśnie poważnie nad
    przeniesieniem do mBanku (Generali). Obawiam się jedynie czy ten sam
    zakres ubezpieczenia będzie mnie obejmował. Ja mam właśnie
    ubezpieczeni od utraty pracy, a Ty piszesz, że nie udało Ci się go
    wynegocjować.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant