  • 1. Data: 2009-06-26 10:18:44
    Temat: [BZWBK KK<30] Kilka pytanek.
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    Witam.
    Posiadam KK <30 w BZWBK (nie mam konta w tym banku). W jaki sposób
    spłacić zadłużenie karty? Na jaki rachunek!? Jest jakaś opcja
    "podglądu" transakcji"!? Czy w takim bądź razie koniecznym jest
    założenie rachunku w tym banku!? Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-26 10:43:46
    Temat: Re: [BZWBK KK<30] Kilka pytanek.
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    XWindowsMen pisze:
    > Witam.
    > Posiadam KK <30 w BZWBK (nie mam konta w tym banku). W jaki sposób
    > spłacić zadłużenie karty?

    Przelewem albo w kasie.

    > Na jaki rachunek!?

    Taki jak masz w umowie i na wyciągu.

    > Jest jakaś opcja "podglądu" transakcji"!?

    Przez internet, trzeba pójść i aktywować.

    > Czy w takim bądź razie koniecznym jest założenie rachunku w tym banku!?

    Nie.

    Karol

  • 3. Data: 2009-06-26 10:52:16
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "XWindowsMen" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]
    >"podglądu" transakcji"!? Czy w takim bądź razie koniecznym
    >jest założenie rachunku w tym banku!? Pozdrawiam.

    A dostałeś od Banku jakąś umowę przypadkiem? Może byś sobie przeczytał coś
    co podpisywałeś własnoręcznie?
    Tam napewno masz wszystko napisane odnośnie spłaty karty!