  • 1. Data: 2009-06-26 11:43:02
    Temat: kk pln czy usd
    Od: Ra <a...@a...com>

    Przy karcie citi ostatnio chyba zawsze otrzymuję pytanie przy kasie w
    sklepie, restauracji pln czy usd ? Ktoś wie o co chodzi bo infolinia nie
    spotkała się z taki przypadkiem
    I przy okazji dowiedziałem się że przy kk mastercard transakcje w euro
    są przeliczane na $. Myślałem że tylko ich visy tak mają

  • 2. Data: 2009-06-26 12:26:48
    Temat: Re: kk pln czy usd
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Cze, 07:43, Ra <a...@a...com> wrote:
    > Przy karcie citi ostatnio chyba zawsze otrzymuję pytanie przy kasie w
    > sklepie, restauracji pln czy usd ? Ktoś wie o co chodzi bo infolinia nie
    > spotkała się z taki przypadkiem

    "Dynamic Currency Conversion" sie to nazywa. Google sluzy detalami.
    Jezeli masz wybor - zawsze wybieraj walute kraju, w ktorym jestes, a
    nie ekwiwalent przeliczony "dla twojej wygody".

  • 3. Data: 2009-06-26 12:32:15
    Od: Ra <a...@a...com>

    bradley.st pisze:

    > "Dynamic Currency Conversion" sie to nazywa. Google sluzy detalami.
    > Jezeli masz wybor - zawsze wybieraj walute kraju, w ktorym jestes, a
    > nie ekwiwalent przeliczony "dla twojej wygody".

    tylko nigdy wcześniej nie musiałem wybierać i wolałbym żeby tak pozostało
    Na stronie polcardu pod hasłem dcc znalazłem

    Transakcja w walucie karty DCC daje posiadaczowi karty zagranicznej
    możliwość wyboru waluty transakcji podczas płacenia kartą za produkty
    lub usługi.

    Klient może dokonać zapłaty kartą:

    * w walucie kraju, w którym działa Kontrahent, tj. w PLN
    * w walucie, w której prowadzony jest rachunek jego karty

    Wynika z tego że rachunek mojej karty nie jest prowadzony w pln

  • 4. Data: 2009-06-26 12:35:42
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Cze, 08:32, Ra <a...@a...com> wrote:

    > Wynika z tego że rachunek mojej karty nie jest prowadzony w pln

    Lub ze terminal rozpoznaje twoja karte jako wydana w USA/prowadzona w
    USD.