-
1. Data: 2014-12-10 12:14:10
Temat: BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!
Od: m...@g...com
Brakowało mi jednej premii mobilnej w BZWBK KGP.
Napisałem reklamację mailem.
Na drugi dzień otrzymałem SMS:
"Uprzejmie informujemy, że Państwa reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
Przepraszamy i pozdrawiamy BZ WBK."
Tydzień później zapytałem, kiedy ta premia wpłynie na konto.
"W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące zwrotu premii zapraszam do kontaktu
telefonicznego z doradcą naszego Banku, pod numerem telefonu 1 9999 (dla osób
dzwoniących z zagranicy + 48 61 81 19999). Przedstawiona przez Pana sprawa wymaga
analizy, korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego za jej pośrednictwem nie
mam możliwości pozyskania niezbędnych do analizy sprawy danych. "
W końcu odwiedziłem odddział, zadzwoniłem na infolinię i po kilkunastu minutach
oczekiwania dowiedziałem się, że transakcja zaksiękowana 1go dnia miesiąca, była
wykonana w poprzednim, a liczy się data wykonania.
To można tak sobie uznawać reklamację, a potem się z tego wycofywać?
M.
-
2. Data: 2014-12-10 12:22:03
Temat: Re: BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!
Od: "monter.FM" <s...@m...fm>
W dniu 2014-12-10 o 12:14, m...@g...com pisze:
> Brakowało mi jednej premii mobilnej w BZWBK KGP.
>
> Napisałem reklamację mailem.
> Na drugi dzień otrzymałem SMS:
>
> "Uprzejmie informujemy, że Państwa reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
Przepraszamy i pozdrawiamy BZ WBK."
Nie zinterpretowałeś tego prawidłowo: "Uprzejmie informujemy, że Państwa
reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (dla BZ WBK). (W związku z tym
Państwa) Przepraszamy i pozdrawiamy BZ WBK."
--
http://monter.fm/
-
3. Data: 2014-12-10 12:50:09
Temat: Re: BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On Wed, 10 Dec 2014 03:14:10 -0800 (PST), m...@g...com wrote:
>"W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące zwrotu premii zapraszam do kontaktu
telefonicznego z doradcą naszego Banku, pod numerem telefonu 1 9999 (dla osób
dzwoniących z zagranicy + 48 61 81 19999). Przedstawiona przez Pana sprawa wymaga
analizy, korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego za jej pośrednictwem nie
mam możliwości pozyskania niezbędnych do analizy sprawy danych. "
Dobrze że chociaż połączenia telefoniczne szyfrują. A jak ja nie
szyfruję po swojej stronie to może nie powinni mi odpowiadać przez
telefon?
WAM
--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie
-sylwester-nad-morzem
- Może nad morze?
-
4. Data: 2014-12-10 19:35:09
Temat: Re: BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
<m...@g...com> 6...@g...co
m
: To można tak sobie uznawać reklamację, a potem się z tego wycofywać?
Ten bank tak ma.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....