eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!
  • X-Received: by 10.140.81.169 with SMTP id f38mr70699qgd.3.1418210050990; Wed, 10 Dec
    2014 03:14:10 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.81.169 with SMTP id f38mr70699qgd.3.1418210050990; Wed, 10 Dec
    2014 03:14:10 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h15no6739760igd.0!news-out.google.com!r1ni50qat.1!nntp.google.com!w8no5903587qa
    c.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 10 Dec 2014 03:14:10 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.73.70.194;
    posting-account=2XfsOwoAAADpzbte2D_7v0aQyWK0Sj5E
    NNTP-Posting-Host: 89.73.70.194
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!
    From: m...@g...com
    Injection-Date: Wed, 10 Dec 2014 11:14:11 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:607876
    [ ukryj nagłówki ]

    Brakowało mi jednej premii mobilnej w BZWBK KGP.

    Napisałem reklamację mailem.
    Na drugi dzień otrzymałem SMS:

    "Uprzejmie informujemy, że Państwa reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
    Przepraszamy i pozdrawiamy BZ WBK."

    Tydzień później zapytałem, kiedy ta premia wpłynie na konto.

    "W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące zwrotu premii zapraszam do kontaktu
    telefonicznego z doradcą naszego Banku, pod numerem telefonu 1 9999 (dla osób
    dzwoniących z zagranicy + 48 61 81 19999). Przedstawiona przez Pana sprawa wymaga
    analizy, korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego za jej pośrednictwem nie
    mam możliwości pozyskania niezbędnych do analizy sprawy danych. "

    W końcu odwiedziłem odddział, zadzwoniłem na infolinię i po kilkunastu minutach
    oczekiwania dowiedziałem się, że transakcja zaksiękowana 1go dnia miesiąca, była
    wykonana w poprzednim, a liczy się data wykonania.

    To można tak sobie uznawać reklamację, a potem się z tego wycofywać?

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1