  • 1. Data: 2008-01-31 19:01:19
    Temat: BZWBK - jak to jest z tym dostepem?
    Od: "Maciej" <m...@u...math.uni.wroc.pl>

    Szanowni grupowicze:
    Tak jak wszyscy chyba dostalem pismo, ze powinienem podpisac nowa umowe na
    dostep elektroniczny do konta. Wydawalo mi sie, ze w pismie napisali, ze w
    nowej umowie mozna zachowac stare zasady dostepu. Jest to sformulowane tak:
    "Mozliwe jest tez zawarcie nowej umowy z zachowaniem dotychczasowych
    ustawien parametrow uslug BZWBK24". W banku natomiast, kiedy przeczytalem
    podlozony mi tekst okazalo sie, ze zawiera on tez autoryzacje przelewow na
    konta sklepow internetowych, jak to sformulowali "z ktorymi bank podpisal
    umowe".

    Mnie odpowiada dotychczasowy sposob dostepu, i nie chcialbym go zmieniac.
    Polegal on na tym, ze przelewy byly mozliwe tylko na z gory zdefiniowane
    konta, ktorych spis byl zalacznikiem do umowy. Place w ten sposob rachunki
    telefonizne, gazowe itp. Nie chce autoryzowac przelewow na rzecz sklepow
    internetowych. Pani w okienku natomiast, a takze poproszona o interwencje
    jej przelozona powiedzialy mi, ze moge podpisac tak jak jest, albo do
    widzenia. Zachowywaly sie jak oszustki. Udawaly, ze nie widza tego zapisu.
    Faktycznie, to zdanie jest ukryte w paragrafie ktory mowi o liscie
    predefiniowanych kont. Pani odmowily tez, to juz chyba przez czysta
    zlosliwosc, dopisania nowego konta do zalacznika, chociaz stara umowa jak
    najbardziej obowiazuje.

    Czy ktos moze wie, czy BZWBK rzeczywiscie chce zlikwidowac stary sposob
    dostepu, czy to tylko taki chamski manewr? Czy moze powinienem byl podniesc
    glos?
    Maciej

  • 2. Data: 2008-01-31 20:25:35
    Temat: Re: BZWBK - jak to jest z tym dostepem?
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Maciej napisał(a):
> [...]
    > dostepu, czy to tylko taki chamski manewr? Czy moze powinienem byl podniesc

    nic sie nie zmienia, i nie mogą ci podsunąc w banku innej umowy. Ty masz
    rachunki predefiniowane i jak najbardziej mozesz je dalej miec. Nic nie
    wskazuje na to zeby sie to zmienilo

  • 3. Data: 2008-01-31 20:39:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 19:01, "Maciej" <m...@u...math.uni.wroc.pl> wrote:
> [...]
    > konta sklepow internetowych, jak to sformulowali "z ktorymi bank podpisal

    Ja ma wrazenie, ze jest to tylko potwierdzenie, ze transakcje 3DS beda
    potwierdzane z numeru tel wymienionego na poczatku zdania o
    autoryzacjach.
    A co na to infolinia?

  • 4. Data: 2008-01-31 20:41:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 20:25, Gostecka <d...@e...pl> wrote:

    > nic sie nie zmienia, i nie mogą ci podsunąc w banku innej umowy. Ty masz
    > rachunki predefiniowane i jak najbardziej mozesz je dalej miec. Nic nie
    > wskazuje na to zeby sie to zmienilo

    Jemu chodzilo o to, ze chce placic karta bez 3ds, zeby nie autoryzowac
    sms kazdej transakcji.
    Dalej jest to mozliwe, podobnie jak zakupy w sklepach nie
    obslugujacych 3ds?

  • 5. Data: 2008-01-31 21:45:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 20:41, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Jemu chodzilo o to, ze chce placic karta bez 3ds, zeby nie autoryzowac
    > sms kazdej transakcji.
    > Dalej jest to mozliwe, podobnie jak zakupy w sklepach nie
    > obslugujacych 3ds?

    Hmmm... cos zastanawiajaco przedluza sie ta ciszy - mam nadzieje, ze
    jutro pani Gostecka odpowie.