  • 1. Data: 2008-01-31 18:26:16
    Temat: Negocjacje wysokosci % na lokacie - jaki bank? Moze mbank?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Witam

    Mam konto od lat w PKO BP, od 2 lat w mbanku.

    Najwiecek kaski mam na mbanku.

    Chcialbym zalozyc lokate, chyba ze grupowicze poleca cos pewnego, na rok, co da
    mi jakis godziwy zysk. Suma duza dosc... 100 000.

    PKO BP daje 6% - hmmm kuszace. Ale moze za miesiac bedzie inny bank dawal 8%
    :)?

    Nie znam sie na finansach szczerze mowiac ale przydalaby sie wiec dynamiczna
    zmiana oprocentowania.

    Czy mbank umozliwia negocjacje lokat przy tej kwocie? Z serwisu www dostepne sa
    jedynie 5%... pffffffff mało

    dzieki

  • 2. Data: 2008-01-31 19:45:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Papkin napisał(a):
    > Chcialbym zalozyc lokate, chyba ze grupowicze poleca cos pewnego, na
    > rok, co da
    > mi jakis godziwy zysk. Suma duza dosc... 100 000.

    Ze 100k PLN to zysku godziwego nijak nie bedzie.

> [...]
    > dawal 8% :)?
    > Czy mbank umozliwia negocjacje lokat przy tej kwocie? Z serwisu www

    Inflacja wynosi obecnie ok. 4%. Dodajmy, ze jest to inflacja
    statystyczna, bo wiekszosc towarow codziennego uzytku zwiekszyla cene o
    przynajmniej kilkanascie % (jedzenie, paliwo). Tym niemniej jesli nawet
    przyjemiemy ze inflacja wynosi 4% to przy oprocentowaniu lokaty 6%
    wychodzisz "na czysto" cale 2%. Po odliczeniu belkowego daje to zysk
    porazajacej wysokosci w postaci ok. 1600 PLN rocznie.

    Od takiej lokaty bardziej polecam konto oszczednosciowe. Ich
    oprocentowanie rosnie poki co systematycznie. W Polbanku jest to 5,5% w
    Citi 5%, a zawsze pieniadze mozna wyplacic lub przeniesc w inne miejsce
    (np. w fundusze jesli dobrze wyczujesz kiedy gielda sie odbije).

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-01-31 20:28:08
    Od: C...@g...com

    On 31 Sty, 19:26, "Papkin" <s...@s...net> wrote:
> [...]
    > mi jakis godziwy zysk. Suma duza dosc... 100 000.
    >
    > PKO BP daje 6% - hmmm kuszace. Ale moze za miesiac bedzie inny bank dawal 8%
    Z 8% to bym sie nie spieszył - ale może sie mylę i jakiś marmurek nas
    zaskoczy ?

    Na obecną chwilę to najwięcej (prócz niektórych SKOKów) daje Deutsche
    Bank na Polisie Inwestycyjnej: 6,5% (pół roku), 7%(rok).
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/lokaty/
    l2/polisa_lokacyjna_commercial_union

  • 4. Data: 2008-01-31 22:20:51
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Inflacja wynosi obecnie ok. 4%. Dodajmy, ze jest to inflacja
    > statystyczna, bo wiekszosc towarow codziennego uzytku

    no tak ale na razie lezy na ROR ekonto - nie wiem ile doliczaja co miesiac
    nawet bo nie patrze, jakies grosze ;-(

    To lepiej to niz nic...

    kurfa za przeproszeniem, kiedys mbank dawal 23%...

  • 5. Data: 2008-02-01 01:16:31
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > no tak ale na razie lezy na ROR ekonto - nie wiem ile doliczaja co miesiac
    > nawet bo nie patrze, jakies grosze ;-(

    Co? Dzwonisz na mLinię, prosisz o założenie 4 rachunków eMax, 4
    rachunków eMax Plus i już po kilku minutach jesteś w stanie przerzucić swoją
    kasę na rachunek eMax Plus, oprocentowany 4,5% rocznie.

  • 6. Data: 2008-02-01 09:25:20
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Marcin Wasilewski wrote:

> [...]
    > rachunków eMax Plus i już po kilku minutach jesteś w stanie
    > przerzucić swoją kasę na rachunek eMax Plus, oprocentowany 4,5%

    a dlaczego 4x otworzyc z kazdego rachunku?

  • 7. Data: 2008-02-01 10:33:09
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > a dlaczego 4x otworzyc z kazdego rachunku?

    Choćby dlatego, że są darmowe. A poza tym pozwalają zaoszczędzić trochę na
    belkowym, czy też pozwalają opanować sytuację, gdy Cię przydusi i nagle
    potrzebujesz trochę kasy. Wtedy wypłacasz całość z jednego emax plusa i
    wrzucasz na drugiego i tym sposobem znowu masz możliwość dokonania darmowego
    przelewu w danym miesiącu.

  • 8. Data: 2008-02-01 22:37:33
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

> [...]
    > 6% wychodzisz "na czysto" cale 2%. Po odliczeniu belkowego daje to
    > zysk porazajacej wysokosci w postaci ok. 1600 PLN rocznie.

    800, a nie 1600.
    Belkowe zapłaci od całego zysku a nie od zysku minus inflacja.

    --
    jimmij

  • 9. Data: 2008-02-02 21:25:23
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    C...@g...com wrote:

    > Bank na Polisie Inwestycyjnej: 6,5% (pół roku), 7%(rok).

    Nie dają 6,5%, dają tyle ile byś dostał na tradycyjnej lokacie przy
    oprocentowaniu 6,5%. To dość poważna różnica, bo przecież od polisy
    inwestycyjnej nie płaci się Belki.

    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|

  • 10. Data: 2008-02-03 22:06:08
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    6,2 % w skali roku dla lokaty 6 m-cy dla kwoty 1.800.000 zł

    gość po pół roku zgarnie ok. 55.000 zł to tak, dla tych co wygrali w DL
    26.stycznia

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net