  • 31. Data: 2008-02-01 06:59:04
    Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fnskne$2d6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > In news:fnsf7r$eg8$1@atlantis.news.tpi.pl, *gg* wrote:
    > Na jakim Ty swiecie zyjesz?
    > Podpisales (kiedys) umowe z bankiem i zgodzilem sie na placenie zgodnie z
    > cennikiem za wszelkiego rodzaju uslugi.
    > Bank standardowo wydaje 1 potwierdzenie. Za kazde kolejne dolicza oplate.

    no chciałem właśnie to 1 (darmowe) potwierdzenie które pani kasjerka chciała
    wywalić do kubła. Musiałem pójść do banku (i zlecić przelew w okienku) bo
    miałem mieć potwierdzenie wykonanego przelewu z pieczątką banku...takie
    czasy były... Ni potrzebowałem 2 potwierdzeń. Specjalnie sprawdziłem sobie
    później w TOiP i nie było tam opłaty za wydanie potwierdzenia w przypadku
    takim jak mój.

    Widzisz, Ty za wszelką cenę chcesz udowodnić, że bank BZWBK jest cacy i
    stosuje tylko regulamin i procedury więc jest ok. A to jet tzw 3 rodzaj
    prawdy (czyli g*wno prawda).

    Ja twierdzę, że w BZWBK pracuje banda niekompetentnych gamoni którzy
    interpretują swoje regulaminy pewnie w w zależności od okresu pani
    niedysponentki. Zapewne wynika to z wysokości jałmużny którą dostają na
    koniec miesiąca. Widocznie bankowi lepiej jest zapłacić tyle ile płaci swoim
    pracownikom a jakość obsługi klienta to już sprawa wtórna.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 32. Data: 2008-02-01 06:59:47
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 31 Jan 2008 12:51:32 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > Zadzwonilem, zeby wyjasnic, czy okreslenie na wyciagu KK "platne do 01-
    > luty" oznacza, ze pieniadze maja byc na rachunku karty DO pierwszego
    > (czyli termin ostateczny 31-01) czy do 1-o lutego wlacznie.

    Ja jak miałem konto24.pl to ustawiłem sobie spłate z automatu i już było
    wiadomo kiedy do kiedy pieniądze trzeba wpłacić.

    Xenocide

    Xenocide