  • 1. Data: 2008-01-30 11:57:11
    Temat: [SEPA] przelewy w EUR
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    coraz wiecej bankow melduje uruchomienie przelewowo w EUR
    w systemie SEPA
    z moich rachunkow SEPA dziala juz w Fortisie i ING
    bedziemy miec nowy temat do wymiany opinii :-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2008-01-30 16:06:04
    Temat: Re: [SEPA] przelewy w EUR
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <fnpop5$a6d$1@atlantis.news.tpi.pl>, blad201
    @_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl says...
    > coraz wiecej bankow melduje uruchomienie przelewowo w EUR
    > w systemie SEPA
    > z moich rachunkow SEPA dziala juz w Fortisie i ING
    > bedziemy miec nowy temat do wymiany opinii :-)

    Mozesz mi przyblizyc troche temat SEPA.

    AP

  • 3. Data: 2008-01-30 16:39:46
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

> [...]
    > w systemie SEPA
    > z moich rachunkow SEPA dziala juz w Fortisie i ING
    > bedziemy miec nowy temat do wymiany opinii :-)

    Poczytalem sobie - super.

    Przy okazjiw padlem na liste polskich bankow w SEPA

    Polskie banki nalez.a;ce do SEPA
    1. NARODOWY BANK POLSKI
    2. ABN AMRO BANK POLSKA SA
    3. Bank BPH SA
    4. RAIFFEISEN BANK POLSKA SA
    5. MILLENNIUM BANK SA
    6. KREDYT BANK SA
    7. DEUTSCHE BANK PBC SA
    8. BNP PARIBAS Oddzia? Instytucji Kredytowej w Polsce*
    9. BANK HANDLOWY W WARSZAWIE SA
    10. BANK POLSKIEJ SPÓ?DZIELCZOS'CI SA
    11. FORTIS BANK POLSKA SA
    12. PKO BP SA
    13. WESTLB POLSKA SA
    14. DEUTSCHE BANK POLSKA SA
    15. ING BANK S'LA;SKI SA

    *- BNP Paribas posiada status oddzia?u instytucji kredytowej w Polsce

  • 4. Data: 2008-01-30 23:09:11
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "AP"

    > Poczytalem sobie - super.
    >
    > Przy okazjiw padlem na liste polskich bankow w SEPA
    >
    > Polskie banki nalez.a;ce do SEPA
    > 1. NARODOWY BANK POLSKI
    > 2. ABN AMRO BANK POLSKA SA
    > 3. Bank BPH SA
    > 4. RAIFFEISEN BANK POLSKA SA
    > 5. MILLENNIUM BANK SA
    > 6. KREDYT BANK SA
    > 7. DEUTSCHE BANK PBC SA
    > 8. BNP PARIBAS Oddzia? Instytucji Kredytowej w Polsce*
> [...]

    ale pewnie nie wszystkie zrobily zmiany w systemie i o tym poinformowaly
    np mam rach. w DB-PBC i tam na razie cisza
    Az dziwne ze nie widac w tym zestawie PekaoSA czy Nordei
    lub np. czegos z BRE.
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-02-01 22:00:59
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 31 Jan 2008 00:09:11 +0100, blad napisał(a):

    > Az dziwne ze nie widac w tym zestawie PekaoSA czy Nordei
    > lub np. czegos z BRE.

    A mnie dziwi brak BZWBK - banku, który jako pierwszy w Polsce wprowadził
    kartę płatniczą nominowaną w EUR i związaną z kontem w EUR.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2008-02-03 10:29:20
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Co to jest ta SEPsA i co ma ułatwiac?
    JaC

  • 7. Data: 2008-02-03 10:38:00
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    666 pisze:
    > Co to jest ta SEPsA i co ma ułatwiac?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/SEPA-bankowa-rewoluc
    ja-w-UE-1564924.html
    http://www.gazetaprawna.pl/?action=showNews&dok=1962
    .29.0.39.16.1.0.1.htm

    --
    k.

  • 8. Data: 2008-02-03 10:40:25
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Podajesz linki do jakichś gazet, a ja dziennikarzom nie wierzę, bo łżą [za pieniadze,
    wódkę, dziwki, ...] jak psy.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-02-03 11:20:08
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    666 pisze:
    > Podajesz linki do jakichś gazet, a ja dziennikarzom nie wierzę, bo łżą [za
    pieniadze, wódkę, dziwki, ...] jak psy.
    > JaC

    To nie czytaj. Google.

    --
    k.

  • 10. Data: 2008-02-14 18:19:07
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 12:57:11 +0100, blad napisał(a):

    > coraz wiecej bankow melduje uruchomienie przelewowo w EUR
    > w systemie SEPA
    > z moich rachunkow SEPA dziala juz w Fortisie i ING
    > bedziemy miec nowy temat do wymiany opinii :-)

    Oto co przyszło na dzisiejszym wyciągu elektronicznym z banku PKO BP:

    "POLECENIA WYPŁATY SEPA:
    W związku z przystąpieniem przez PKO Bank Polski do Jednolitego Obszaru
    Płatności w Euro (SEPA)
    wprowadzone zostały polecenia wypłaty SEPA. Informacje dodatkowe
    dotyczące realizowanego
    dewizowego polecenia wypłaty można uzyskać w oddziałach Banku. Na
    Państwa życzenie oddziały będą
    drukowały dokumenty zawierające te informacje wraz z ich opisem.
    INFORMACJE NIEZBĘDNE DLA ROZLICZEŃ ZAGRANICZNYCH:
    - międzynarodowy numer IBAN - numer rachunku z nagłówka wyciągu
    poprzedzony kodem kraju, w którym
    jest on prowadzony - w przypadku Polski: PL,
    - kod SWIFT (BIC Code) - dla PKO Banku Polskiego: BPKOPLPW."

    Miła wiadomość, zastanawiam się tylko, ile taki przelew będzie
    kosztować?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof