  • 1. Data: 2010-07-18 17:16:56
    Temat: BZWBK - prace konserwacyjne
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Dzisiaj w banku trwają prace konserwacyjne. Miały się skończyć o 17:00.
    Potem o 19:00. Teraz o 21:00.

    To normalne że tak w tym banku wszystko się zmienia?!?!

    (jego klientem jestem od nie dawna)

    --
    michal

  • 2. Data: 2010-07-18 17:36:07
    Temat: Re: BZWBK - prace konserwacyjne
    Od: Michał Sałaban <m...@g...com>

    On Jul 18, 7:16 pm, Michał <m...@g...pl> wrote:

    > Dzisiaj w banku trwają prace konserwacyjne. Miały się skończyć o 17:00.
    > Potem o 19:00. Teraz o 21:00.
    >
    > To normalne że tak w tym banku wszystko się zmienia?!?!

    Całkiem normalne. Ostatnio zmieniła mi się prowizja za konto firmowe.
    Jedyną informację o tym dostarczono mi przez... wewnętrzny system
    wiadomości, dostępny jedynie po zalogowaniu.

    Lepiej uważnie pilnuj swoich pieniędzy :)

    --
    mihau

  • 3. Data: 2010-07-18 19:07:12
    Od: Adaś <p...@g...pl>

    W dniu 2010-07-18 19:16, Michał pisze:
> [...]
    > Potem o 19:00. Teraz o 21:00.
    >
    > To normalne że tak w tym banku wszystko się zmienia?!?!

    21 minęła, a tu nadal:
    Szanowni Państwo!
    Uprzejmie informujemy, że z uwagi na prace konserwacyjne do godz. 21:00
    trwa przerwa w dostępie do usług BZWBK24.
    Przepraszamy za utrudnienia.

    --
    Adam