  • 1. Data: 2010-07-18 11:37:34
    Temat: EB - regulaminy
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Może mnie ktoś poratować i podąć linka do strony gdzie jest TOiP kont
    Eurobanku. Patrzę w tą stronę jak sroka w gnat i nie mogę znaleźć. Kojarzę
    że kiedyś przy opisie kont była zakładka dokumenty, a teraz niczego takiego
    nie wizę, tylko sam kalkulator i wniosek on-line.
    Z góry dzięki, Tomek

  • 2. Data: 2010-07-18 11:47:52
    Temat: Re: EB - regulaminy
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i1up1u$5an$...@i...gazeta.pl...

    Tu:
    http://www.eurobank.pl/produkty,konta,konto-standard
    ,22,9.html

    Trzeba wybrać kartę "dokumenty".

  • 3. Data: 2010-07-18 11:53:20
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 11:37:34 +0000 (UTC), "Tomasz Opalski"
    <o...@W...gazeta.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >że kiedyś przy opisie kont była zakładka dokumenty, a teraz niczego takiego
    >nie wizę, tylko sam kalkulator i wniosek on-line.

    Nadal jest, tylko trzeba w nią kliknąć :)
    http://www.eurobank.pl/produkty,konta,konto-online,2
    1,9.html

    Dokumenty -> Dokumenty do pobrania

    --
    Sławomir Szyszło

  • 4. Data: 2010-07-18 13:11:22
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Dzięki Panowie! Czyli są tam gdzie pamiętałem że powinny być. Ciekawostka
    jest taka że ani mój FF ani IE nie wyświetlają żadnych zakładek, tylko goły
    opis i kalkulator. Zajrzałem z drugiego kompa i jest OK. Cuda jakieś...

  • 5. Data: 2010-07-18 15:32:36
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 13:11:22 +0000 (UTC), Tomasz Opalski napisał(a):

> [...]
    > opis i kalkulator. Zajrzałem z drugiego kompa i jest OK. Cuda jakieś...

    Niech zgadnę, łaczysz się z siecią przez EDGE/UMTS Orange na tym komputerze
    z którego zakładek nie widać? Mam taki sam efekt, pewnie jakieś szmatławe
    proxy.

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2010-07-18 19:18:28
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):

    > Niech zgadnę, łaczysz się z siecią przez EDGE/UMTS Orange na tym komputerze
    > z którego zakładek nie widać? Mam taki sam efekt, pewnie jakieś szmatławe
    > proxy.

    Tak dokładnie! Używałem BE Orange.