  • Data: 2003-01-02 18:27:27
    Temat: [BZWBK] stanowczo doradzam :)
    Od: "vai" <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ... vtam,
    ... nalezy im sie... a co tam :) postanowilem pochwalic katowicki oddzial
    (2) wbk...
    ... za co? ano za rewelacyjna wprost obsluge... mzoe ceny nie te, brzydkie
    owe karty ;) ale co tam...
    ... tak milej obslugi z zadnym banku jeszcze nie widzialem... w zadnym...
    panie z okienek sa po prostu rewelacyjne :) wszystk oda sie zalatwic...
    czasami nawet naciagajac regulamin, hihi ;) zabijaja ponadtro wprost
    uprzejmoscia
    ... a co mnie dzisiaj spotkalo przeroslo moje najsmielsze oczekiwania...
    stalem sobie i pisalem pisemko do nich... i co? przyszedl pan dyrektor,
    powiedzial zeby pani napisala pare rzeczy za mnie, a mnie... zaprosil do
    gabinetu na... kawe :) zeby mi sie nie nudzilo... :) ucielismy mila
    pogawedke i w ogole, a na koniec podpisalem sie pod przygotowanymi
    papierkami...
    ... wbk? tak powinno byc w kazdym baku :)
    ... przepraszam wszystkich tych, ktory uznaja to za zasmiecanie grupy, ale
    musialem sie podzielic z wami radoscia, ze banki czasami sa w porzadku :)
    ... pozdr...
    ... vai