-
11. Data: 2010-01-21 18:51:23
Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Od: "witrak()" <w...@h...com>
On 2010-01-21 17:11, RobertS wrote:
> teraz na grupę piszą ludziska z BZWBK, mam nadzieje, ze jakoś się do
> tego co napisałeś ustosunkują... ;-)
>
> a swoją drogą napisałbym do r...@b...pl i zapytal czy
> wysuwane przez pracownice insynuacje są normalną procedurą?
He, he, he...
Ja kiedyś korespondowałem z rzecznikiem praw klienta w BZWBK - w
paru sprawach. Sprawy były ewidentne i nie aż tak bardzo krytyczne,
ale - podobnie jak wielu tutaj - nie lubię, jak mnie robią w konia
[szło m.in. o to że przez kilka miesięcy blokady na kk, obciążenia i
wolny limit nie sumowały się do limitu kk a po każdorazowej
interwencji i naprawie tego stanu - pojawiał się on znowu].
I cóż mi Pan (Niedo)Rzecznik odpowiedział ? Wyjaśnił, że to przecież
nic wielkiego i że nie powinienem denerwować - się i pracowników
BZWBK, a w ogóle on w opisanych przypadkach (wspomnianym i innych)
nie widzi nic zdrożnego, podobnie jak w tym, że na pierwsze pismo
nie dostałem odpowiedzi w ogóle.
Więc, żeby mi tu nikt nie okazał się naiwniakiem ! Rzecznik jest po
to, aby objaśnić klientowi dlaczego nie ma racji :-))
witrak()
-
12. Data: 2010-01-21 19:04:31
Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Thu, 21 Jan 2010 15:50:50 +0100, wspolna-flaszka.pl napisał(a):
> Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?
Całkiem możliwe, że w przypadku BZWBK tak ;)
Ja tam miałem swoje 5 minut z nimi i mi starczy, powtarzałem i będę
powtarzał, żeby się trzymać od nich jak najdalej, jeżeli tylko się da.
--
xbartx
-
13. Data: 2010-01-21 19:25:27
Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Od: "Valdi" <V...@v...pl>
"xbartx" news:hja8fv$s9v$2@inews.gazeta.pl
> > Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?
> Całkiem możliwe, że w przypadku BZWBK tak ;)
> Ja tam miałem swoje 5 minut z nimi i mi starczy, powtarzałem i będę
> powtarzał, żeby się trzymać od nich jak najdalej, jeżeli tylko się da.
Jest wiele racji w tym co piszesz. BZ WBK to idealny bank do tego by
przyjść, wpłacić kasę w okienku bądź przelewem i o niej zapomnieć. A jak już
sobie o niej przypomnimy to pójść do oddziału, wypłacić i pożegnać się bez
żalu :)
Wszelkie bardziej skomplikowane operacje mogą człowieka przyprawić o
nerwice. Mimo wszystko mam do nich jakiś sentyment ;)
-
14. Data: 2010-01-21 19:29:31
Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Od: "Valdi" <V...@v...pl>
"witrak()" news:hja8cc$o9h$1@nemesis.news.neostrada.pl
> Więc, żeby mi tu nikt nie okazał się naiwniakiem ! Rzecznik jest po
> to, aby objaśnić klientowi dlaczego nie ma racji :-))
IMHO to chyba standard w "naszych" bankach. Udowodnić (na szczęście nie
wszyscy się na to łapią) klientowi, że jest debilem i nie ma racji, ale
zrobić to w taki sposób (przynajmniej się starają niektórzy) aby się nie
połapał, że dla banku i osoby, która mu odpisuje na korespondencję jest
pospolitym intruzem, dla którego trzeba odstawić kubek gorącej kawki i
wystukać kilka słów/zdań w oparciu o jakiś tam formularz do korespondencji
na linii rzecznik klienta - klient :)
-
15. Data: 2010-01-21 20:28:05
Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hj9pkg$gve$1@inews.gazeta.pl...
> Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?
No wiesz ja bym pani powiedział, że tyle mam kont oszczędnościowych, bo
z każdego można zrobić jeden darmowy przelew w miesiącu, a ja za przelewy
płacić nie lubię.
-
16. Data: 2010-01-21 20:32:17
Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Od: RobertS <b...@x...pl>
>
> Więc, żeby mi tu nikt nie okazał się naiwniakiem ! Rzecznik jest po to,
> aby objaśnić klientowi dlaczego nie ma racji :-))
>
> witrak()
a ja z ww. rzecznikiem mam jak najlepsze doświadczenia, piszę emila i
dostaję odp. listem poleconym, za każdym razem reklamacja rozpatrzona
pozytywnie
--
pozdrawiam
RobertS
-
17. Data: 2010-01-21 23:05:48
Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"wspolna-flaszka.pl" hj9pkg$gve$...@i...gazeta.pl
> W momencie gdy kobieta spojrzala na moje rachunki potraktowała mnie jak przestepce,
z pretensja do mnie czemu ja mam tyle
> rachunków
> po co je otwierałem, zaczeła mowic ze w takich przypadkach rachunki sa
Niejedna z osób tu piszących miała po kilkanaście tych rachunków. :)
Dlaczego BZWBK tak źle traktuje swoich klientów? Nie mam pojęcia. To
sprawa ogólnopolska, że tak ją określę. :) Zamiast zachęcać -- w tym
banku się zniechęca ludzi. :) Ja odetchnąłem z ulgą, gdy się rozstałem
z tym bankiem. :)
> SZOK I NIESMAK.
> Dodatkowo powiem ze zamkniecie kazdego rachunku trwa 10 minut i babka wypisuje
blankiet recznie, wiec jak ktos ma wyklikanych 30
> rachunkow
> oszczednosiowych to jego wizyta w przypadku zamkniecia potrwa 300 minut conajmniej
o ile nie zostanie wyniesiony przez ludzi w
> kominiarkach :-)
co najmniej
IMO trwa to krócej, ale jednak za długo. :)
> to tyle .
> Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?
Tak -- zgodne z ostrymi/rygorystycznymi normami BZWBK. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
18. Data: 2010-01-21 23:06:47
Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Valdi" hj9pfc$aio$...@n...interia.pl
> A czy twoje hobby jest normalne? ;)
Żadne hobby nie jest normalne. :) (dlatego ja nie mam żadnego)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
19. Data: 2010-01-22 00:34:58
Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Marcin Wasilewski" hjadcg$qua$...@n...task.gda.pl
> No wiesz ja bym pani powiedział, że tyle mam kont oszczędnościowych,
> bo z każdego można zrobić jeden darmowy przelew w miesiącu, a ja za
> przelewy płacić nie lubię.
IMO nie należy odpowiadać na takie pytania lub odpowiadać jakoś tak:
-- Czy może pan powiedzieć, po co panu tyle kont?
-- Mogę powiedzieć. ;)
To nie jest sprawa pracowniczki, ale klienta. Póki ten nie łamie
umów i regulaminów, pracowniczka musi klientowi SŁUŻYĆ, na co
wyraża zgodę, zanim zasiada ,,w okienku''.
Nawet policjant nie może bez powodu zatrzymać kogoś i pytać -- po
co, dlaczego itd. :) Oczywiście są uzasadnione sytuacje, ale
ogólnie człowiek człowiekowi nie może ot tak sobie zadawać
tego rodzaju pytań. :)
Jeśli pytanie zadaje młoda bankierka a klient ma ochotę na flirt -- OK,
ale chyba tu było coś innego. :)
Delikatne pytanie (a nuż klient powie coś, co bankierce da dodatkowy zysk)
można zadać, ale nie bezczelne 'po co' w sensie 'ty przestępco!'. :)
-=-
Bank świadczy USŁUGI i tego trzeba się trzymać. Klient to USŁUGOBIORCA,
czyli PAN, bank to USŁUGODAWCA, czyli SŁUGA'. Rzecz jasna są granice
tego służenia (określa je regulamin, umowa i inne dokumenty czy zwyczaje)
ale to nadal relacja sługa-pan. :)
Oczywiście ów pan nie może ubliżać swemu słudze. (?Oczywiście?)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
20. Data: 2010-01-22 07:33:07
Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
Od: XYZ <j...@m...bin>
On 2010-01-22 00:06, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
>
> "Valdi" hj9pfc$aio$...@n...interia.pl
>
>> A czy twoje hobby jest normalne? ;)
>
> Żadne hobby nie jest normalne. :) (dlatego ja nie mam żadnego)
>
Oj masz, masz. Może ty tego nie uważasz za hobby, ale samo pisanie na
grupy w stylu jaki to robisz można już co najmniej nazwać w ten sposób.