  • 11. Data: 2010-01-21 18:51:23
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-21 17:11, RobertS wrote:
    > teraz na grupę piszą ludziska z BZWBK, mam nadzieje, ze jakoś się do
    > tego co napisałeś ustosunkują... ;-)
    >
    > a swoją drogą napisałbym do r...@b...pl i zapytal czy
    > wysuwane przez pracownice insynuacje są normalną procedurą?

    He, he, he...
    Ja kiedyś korespondowałem z rzecznikiem praw klienta w BZWBK - w
    paru sprawach. Sprawy były ewidentne i nie aż tak bardzo krytyczne,
    ale - podobnie jak wielu tutaj - nie lubię, jak mnie robią w konia
    [szło m.in. o to że przez kilka miesięcy blokady na kk, obciążenia i
    wolny limit nie sumowały się do limitu kk a po każdorazowej
    interwencji i naprawie tego stanu - pojawiał się on znowu].

    I cóż mi Pan (Niedo)Rzecznik odpowiedział ? Wyjaśnił, że to przecież
    nic wielkiego i że nie powinienem denerwować - się i pracowników
    BZWBK, a w ogóle on w opisanych przypadkach (wspomnianym i innych)
    nie widzi nic zdrożnego, podobnie jak w tym, że na pierwsze pismo
    nie dostałem odpowiedzi w ogóle.

    Więc, żeby mi tu nikt nie okazał się naiwniakiem ! Rzecznik jest po
    to, aby objaśnić klientowi dlaczego nie ma racji :-))

    witrak()

  • 12. Data: 2010-01-21 19:04:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 15:50:50 +0100, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?

    Całkiem możliwe, że w przypadku BZWBK tak ;)

    Ja tam miałem swoje 5 minut z nimi i mi starczy, powtarzałem i będę
    powtarzał, żeby się trzymać od nich jak najdalej, jeżeli tylko się da.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2010-01-21 19:25:27
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hja8fv$s9v$2@inews.gazeta.pl

    > Całkiem możliwe, że w przypadku BZWBK tak ;)
    > Ja tam miałem swoje 5 minut z nimi i mi starczy, powtarzałem i będę
    > powtarzał, żeby się trzymać od nich jak najdalej, jeżeli tylko się da.

    Jest wiele racji w tym co piszesz. BZ WBK to idealny bank do tego by
    przyjść, wpłacić kasę w okienku bądź przelewem i o niej zapomnieć. A jak już
    sobie o niej przypomnimy to pójść do oddziału, wypłacić i pożegnać się bez
    żalu :)
    Wszelkie bardziej skomplikowane operacje mogą człowieka przyprawić o
    nerwice. Mimo wszystko mam do nich jakiś sentyment ;)

  • 14. Data: 2010-01-21 19:29:31
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witrak()" news:hja8cc$o9h$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Więc, żeby mi tu nikt nie okazał się naiwniakiem ! Rzecznik jest po
    > to, aby objaśnić klientowi dlaczego nie ma racji :-))

    IMHO to chyba standard w "naszych" bankach. Udowodnić (na szczęście nie
    wszyscy się na to łapią) klientowi, że jest debilem i nie ma racji, ale
    zrobić to w taki sposób (przynajmniej się starają niektórzy) aby się nie
    połapał, że dla banku i osoby, która mu odpisuje na korespondencję jest
    pospolitym intruzem, dla którego trzeba odstawić kubek gorącej kawki i
    wystukać kilka słów/zdań w oparciu o jakiś tam formularz do korespondencji
    na linii rzecznik klienta - klient :)

  • 15. Data: 2010-01-21 20:28:05
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hj9pkg$gve$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?

    No wiesz ja bym pani powiedział, że tyle mam kont oszczędnościowych, bo
    z każdego można zrobić jeden darmowy przelew w miesiącu, a ja za przelewy
    płacić nie lubię.

  • 16. Data: 2010-01-21 20:32:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Więc, żeby mi tu nikt nie okazał się naiwniakiem ! Rzecznik jest po to,
    > aby objaśnić klientowi dlaczego nie ma racji :-))
    >
    > witrak()

    a ja z ww. rzecznikiem mam jak najlepsze doświadczenia, piszę emila i
    dostaję odp. listem poleconym, za każdym razem reklamacja rozpatrzona
    pozytywnie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2010-01-21 23:05:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wspolna-flaszka.pl" hj9pkg$gve$...@i...gazeta.pl

    > W momencie gdy kobieta spojrzala na moje rachunki potraktowała mnie jak przestepce,
    z pretensja do mnie czemu ja mam tyle
    > rachunków
    > po co je otwierałem, zaczeła mowic ze w takich przypadkach rachunki sa

    Niejedna z osób tu piszących miała po kilkanaście tych rachunków. :)
    Dlaczego BZWBK tak źle traktuje swoich klientów? Nie mam pojęcia. To
    sprawa ogólnopolska, że tak ją określę. :) Zamiast zachęcać -- w tym
    banku się zniechęca ludzi. :) Ja odetchnąłem z ulgą, gdy się rozstałem
    z tym bankiem. :)

    > SZOK I NIESMAK.

    > Dodatkowo powiem ze zamkniecie kazdego rachunku trwa 10 minut i babka wypisuje
    blankiet recznie, wiec jak ktos ma wyklikanych 30
    > rachunkow
    > oszczednosiowych to jego wizyta w przypadku zamkniecia potrwa 300 minut conajmniej
    o ile nie zostanie wyniesiony przez ludzi w
    > kominiarkach :-)

    co najmniej

    IMO trwa to krócej, ale jednak za długo. :)

    > to tyle .

    > Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?

    Tak -- zgodne z ostrymi/rygorystycznymi normami BZWBK. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-01-21 23:06:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hj9pfc$aio$...@n...interia.pl

    > A czy twoje hobby jest normalne? ;)

    Żadne hobby nie jest normalne. :) (dlatego ja nie mam żadnego)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2010-01-22 00:34:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Wasilewski" hjadcg$qua$...@n...task.gda.pl

    > No wiesz ja bym pani powiedział, że tyle mam kont oszczędnościowych,
    > bo z każdego można zrobić jeden darmowy przelew w miesiącu, a ja za
    > przelewy płacić nie lubię.

    IMO nie należy odpowiadać na takie pytania lub odpowiadać jakoś tak:

    -- Czy może pan powiedzieć, po co panu tyle kont?
    -- Mogę powiedzieć. ;)

    To nie jest sprawa pracowniczki, ale klienta. Póki ten nie łamie
    umów i regulaminów, pracowniczka musi klientowi SŁUŻYĆ, na co
    wyraża zgodę, zanim zasiada ,,w okienku''.

    Nawet policjant nie może bez powodu zatrzymać kogoś i pytać -- po
    co, dlaczego itd. :) Oczywiście są uzasadnione sytuacje, ale
    ogólnie człowiek człowiekowi nie może ot tak sobie zadawać
    tego rodzaju pytań. :)

    Jeśli pytanie zadaje młoda bankierka a klient ma ochotę na flirt -- OK,
    ale chyba tu było coś innego. :)

    Delikatne pytanie (a nuż klient powie coś, co bankierce da dodatkowy zysk)
    można zadać, ale nie bezczelne 'po co' w sensie 'ty przestępco!'. :)

    -=-

    Bank świadczy USŁUGI i tego trzeba się trzymać. Klient to USŁUGOBIORCA,
    czyli PAN, bank to USŁUGODAWCA, czyli SŁUGA'. Rzecz jasna są granice
    tego służenia (określa je regulamin, umowa i inne dokumenty czy zwyczaje)
    ale to nadal relacja sługa-pan. :)

    Oczywiście ów pan nie może ubliżać swemu słudze. (?Oczywiście?)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-01-22 07:33:07
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-01-22 00:06, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Valdi" hj9pfc$aio$...@n...interia.pl

    > Żadne hobby nie jest normalne. :) (dlatego ja nie mam żadnego)

    Oj masz, masz. Może ty tego nie uważasz za hobby, ale samo pisanie na
    grupy w stylu jaki to robisz można już co najmniej nazwać w ten sposób.