eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK traktuje ludzi jak przestepcówRe: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.tu-darmstadt.de!news
    feed.freenet.de!news2.euro.net!feeder.news-service.com!feeder3.cambriumusenet.n
    l!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshost
    ing.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Date: Thu, 21 Jan 2010 19:51:23 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <hja8cc$o9h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hj9pkg$gve$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@e...googlegroups.com>
    <hj9s32$q85$1@inews.gazeta.pl> <hj9ucc$1d37$2@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ggo50.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1264100556 24881 83.12.170.50 (21 Jan 2010
    19:02:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Jan 2010 19:02:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hj9ucc$1d37$2@opal.icpnet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:516146
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-01-21 17:11, RobertS wrote:
    > teraz na grupę piszą ludziska z BZWBK, mam nadzieje, ze jakoś się do
    > tego co napisałeś ustosunkują... ;-)
    >
    > a swoją drogą napisałbym do r...@b...pl i zapytal czy
    > wysuwane przez pracownice insynuacje są normalną procedurą?

    He, he, he...
    Ja kiedyś korespondowałem z rzecznikiem praw klienta w BZWBK - w
    paru sprawach. Sprawy były ewidentne i nie aż tak bardzo krytyczne,
    ale - podobnie jak wielu tutaj - nie lubię, jak mnie robią w konia
    [szło m.in. o to że przez kilka miesięcy blokady na kk, obciążenia i
    wolny limit nie sumowały się do limitu kk a po każdorazowej
    interwencji i naprawie tego stanu - pojawiał się on znowu].

    I cóż mi Pan (Niedo)Rzecznik odpowiedział ? Wyjaśnił, że to przecież
    nic wielkiego i że nie powinienem denerwować - się i pracowników
    BZWBK, a w ogóle on w opisanych przypadkach (wspomnianym i innych)
    nie widzi nic zdrożnego, podobnie jak w tym, że na pierwsze pismo
    nie dostałem odpowiedzi w ogóle.

    Więc, żeby mi tu nikt nie okazał się naiwniakiem ! Rzecznik jest po
    to, aby objaśnić klientowi dlaczego nie ma racji :-))

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1