  • Data: 2007-11-10 19:59:53
    Temat: BZWBK zapytanie o saldo - prowizja
    Od: "LW" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytam z czystej ciekawosci
    Czy znacie może jeszcze jakiś inny bank poza BZWBK wymienionym w temacie
    który bezczelnie pobiera prowizję za tą "usługe" w sieci _własnych_
    bankomatów (!) ?
    Właściwie to mało co korzystałem z tego konta (musiałem otworzyć dla
    allekarty) ale tym ten bank przebił nawet niesławne Pekao S.A. bank który
    dotychczas uznawałem za najbardziej pazerny z pazernych. Pożeganm sie z nimi
    jak najszybciej bo to jest chyba ewenement na skale swiatową...