  • 1. Data: 2011-02-14 21:43:01
    Temat: BZWBK - zmiana regulaminu i TOiP od 1 kwietnia
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Nie wklejam tutaj, bo pewnie by mi znaki pokaszanilo.
    Zmian troche jest np. wprowadzenie oplaty za karte <30, jesli nie wykona
    sie transakcji.

    Tutaj cala wiadomosc, na ktora trafilem w systemie transakcyjnym

    http://pokazywarka.pl/8wttu2/

  • 2. Data: 2011-02-15 12:09:51
    Temat: Re: BZWBK - zmiana regulaminu i TOiP od 1 kwietnia
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lut, 22:43, neoniusz <n...@j...org> wrote:
> [...]
    > sie transakcji.
    >
    > Tutaj cala wiadomosc, na ktora trafilem w systemie transakcyjnym

    No i skonczylo sie rumakowanie....
    Jak przyjdzie informacja poczta, rowiazuje umowe o konto, byc moze tez
    oszczednosciowe, jesli da sie obsluzyc KK przez internet bez nich..
    W listopadzie konczy sie KK Money - dobrze sluzyla.

  • 3. Data: 2011-02-15 12:38:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > oszczednosciowe, jesli da sie obsluzyc KK przez internet bez nich..
    > W listopadzie konczy sie KK Money - dobrze sluzyla.

    Dla posiadaczy Konta<30 lub Konta24.pl zmiana polegająca na tym, że
    konto to zmienione zostanie w okolicznościach określonych we właściwym
    załączniku do Regulaminu kont dla ludności na Konto Wydajesz&Zarabiasz,
    a nie jak dotychczas na Konto24.

    jakie to mogą być okoliczności?
    jeżeli konto24.pl zmienią mi na jakieś inne to konieczna bedzie
    rezygnacja z tego konta ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    co za perfidia bank podnosi opłaty, bo został laureatem konkursu ;-/
    no ciekawszej argumentacji dawno nie widzialem...

  • 4. Data: 2011-02-15 13:19:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > ps
    > co za perfidia bank podnosi opłaty, bo został laureatem konkursu ;-/
    > no ciekawszej argumentacji dawno nie widzialem...

    A tak wprost napisali? Bo zazwyczaj podnosiło się opłaty w celu zapewnienia
    jeszcze wyższej jakości usług oraz w celu wzrostu poziomu zadowolenia
    klientów. Już ta argumentacja wyszła z mody?

  • 5. Data: 2011-02-15 13:24:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
> [...]
    > sie transakcji.
    >
    > Tutaj cala wiadomosc, na ktora trafilem w systemie transakcyjnym

    Wprowadzili oplate za przelewy przychodzace- 5zl za SEPA oraz 10zl za
    pozostale. jest to znaczna podwyzka dla osob przyjmujacych duzo przelewow
    walutowych.

  • 6. Data: 2011-02-15 15:56:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-15 13:38, RobertS pisze:
> [...]
    > a nie jak dotychczas na Konto24.
    >
    > jakie to mogą być okoliczności?
    > jeżeli konto24.pl zmienią mi na jakieś inne to konieczna bedzie

    Tez mnie to ciekawilo, bo mam konto <30.
    I ta informacja znajduje sie w "zalaczniku do regulaminu"

    "Konto24.pl przekształcane jest w Konto Wydajesz & Zarabiasz po upływie
    terminu waznosci ostatniej wydanej do rachunku i niewznowionej karty
    płatniczej Partnerskiej badz w przypadku rozwiazania umowy o karte
    płatnicza Partnerska z wyjatkiem rozwiazania umowy wynikajacego z
    zastrzezenia karty płatniczej Partnerskiej na skutek jej utraty badz
    zniszczenia"

    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/zal
    acznik_do_regulaminu_konto24pl.pdf

  • 7. Data: 2011-02-15 16:22:47
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

> [...]
    > sie transakcji.
    >
    > Tutaj cala wiadomosc, na ktora trafilem w systemie transakcyjnym

    Dużo zmian wprowadzili, sporo to podwyżki cen usług.
    Mnie cieszy taka drobnostka: w usłudze Alerty24 (powiadamianie sms i
    email o zdarzenaich na rachunkach/kartach) nie trzeba będzie płacić
    abonamentu (najtańszy 5 zł).
    Będzie można płacić za każdy sms osobno - 30 groszy. Dla mnie to
    korzystne bo skonfiguruję to sobie w ten sposób, że dostanę
    miesięcznie jakieś 5 smsów (1,5 pln).

    Jak ktoś otrzymuje dużo smsów to warto wykupić abonament (9 pln) na
    nielimitowaną liczbę sms/e-mail.

  • 8. Data: 2011-02-15 19:56:27
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    Zaszaleli... wypłata VE<30 z ich bankomatów 5zł :D Bo 'wyleciał' wiersz
    z info o darmowych wypłatach z ich bankomatów, więc łapią się na 'w
    pozostałych bankomatach w kraju' (rodział III, pkt 3). W punkcie 5 są
    inne karty i tam wiersz z ich bankomatami nie wyparował :D

    Przed publikacją chyba nikt tego nie czyta skoro są takie błędy przy
    podstawowym produkcie banku jakim jest karta debetowa ;) Albo... jednak
    będzie trzeba płacić za wypłatę z ich bankomatu więcej niż z bankomatów
    Millenium :D

  • 9. Data: 2011-02-16 23:33:22
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    On 15/02/2011 12:09, krzysztofsf wrote:

    > ... jesli da sie obsluzyc KK przez internet bez nich..

    da sie

    --
    T.F.