  • 1. Data: 2011-02-14 15:10:10
    Temat: Jak bronić się przed belką?
    Od: " " <a...@g...pl>

    Przypomnijmy sobie może, jak to drzewiej bywało. Tuż przed wprowadzeniem
    podatku można było założyć lokaty "bezterminowe", a jako że prawo nie działa
    wstecz, trzymanie funduszy na takiej lokacie pozwalało uciec przed belką -
    chyba. Przykład takiego produktu to o ile dobrze pamiętam lokata obronna lukasa:

    http://www.lukasbank.pl/oprocentowanie/oszczednosci-
    inwestycje

    Może teraz banki będą mogły zaproponować coś podobnego?

    No i co z polisolokatami? Na razie są kiepsko oprocentowane, ale gdyby Open
    Finance poprawił procenty, to byłby to poważny argument na rzecz powierzenia
    im oszczędności.

  • 2. Data: 2011-02-14 15:15:52
    Temat: Re: Jak bronić się przed belką?
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przypomnijmy sobie może, jak to drzewiej bywało. Tuż przed wprowadzeniem
    > podatku można było założyć lokaty "bezterminowe", a jako że prawo nie
    > działa

    Pamiętajmy, że sknerusy żałujące 19% podatku traciły na swojej chciwości
    Banki te polisy i dziwolokaty traktowały źle. Konkurencja dawała lepsze
    alternatywy, a zerwany dziwoląg nie dawał nic.

  • 3. Data: 2011-02-14 15:25:22
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    spa <s...@a...er> napisał(a):

    > Pamiętajmy, że sknerusy żałujące 19% podatku traciły na swojej chciwości
    > Banki te polisy i dziwolokaty traktowały źle. Konkurencja dawała lepsze
    > alternatywy, a zerwany dziwoląg nie dawał nic.

    Spa, postaraj się bardziej, bo Tusku nie zapłaci Ci za tak nieudolny PR... ;-)
    Korzystałem z polis w swoim czasie, wtedy, gdy lokaty z codzienną
    kapitalizacją nie były jeszcze łatwo dostępne - i byłem bardzo zadowolony z
    tych produktów.

  • 4. Data: 2011-02-14 18:16:36
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 14 Feb 2011 16:15:52 +0100, spa napisał(a):

    > Pamiętajmy, że sknerusy żałujące 19% podatku traciły na swojej chciwości
    > Banki te polisy i dziwolokaty traktowały źle. Konkurencja dawała lepsze
    > alternatywy, a zerwany dziwoląg nie dawał nic.

    Z tego co pamiętam, na VW nie narzekałem. Ani na bank, ani na samochód :)

    AK

  • 5. Data: 2011-02-14 18:36:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    > Korzystałem z polis w swoim czasie, wtedy, gdy lokaty z codzienną
    > kapitalizacją nie były jeszcze łatwo dostępne - i byłem bardzo zadowolony

    Problem opisywany w mediach jest taki, ze ubezpieczyciele nie moga za duzo
    wystawiac tych polis, bo zwiazane jest to z ich kapitalami wlasnymi i innymi
    unijnymi regulacjami. Raczej specjalnych akcji promocyjnych nie bedzie ze
    strony ubezpieczycieli, bo nie mozna rozwijac tego na skale taka jak
    antybelek w bakach.
    Generalnie jak pamietam te polisy mialy oprocentowanie zblizone do dobrych
    lokat po opodatkowaniu a dodatkowo nie sa tak gwarantowane jak lokaty w
    bakach przez BFG i stad nie bedzie specjalnego 'parcia' klientow na te
    produkty.

  • 6. Data: 2011-02-14 22:37:32
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Open
    > Finance poprawił procenty, to byłby to poważny argument na rzecz

    Jak się bronić? To bardzo proste - macie 2 rączki? To zapieprzajcie jesienią
    na wybory i pokażcie co myslicie o obecnie panującej władzy. Wszystko w
    Waszych rekach. Ciekawe ktore ugrupowanie znowu obieca zlikwodowanie podatku
    belki? Odwazy sie ktos w swietle czarnej dziury budzetowej?

  • 7. Data: 2011-02-14 23:22:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-14 23:37, darkblue pisze:

> [...]
    > Wszystko w Waszych rekach. Ciekawe ktore ugrupowanie znowu obieca
    > zlikwodowanie podatku belki? Odwazy sie ktos w swietle czarnej dziury

    Paranoja - PO obiecywało zniesienie Belki, teraz ten podatek podnosi, i
    w związku z tym mam szukać nowej partii, która znów mi obieca gruszki na
    wierzbie? Czy nie widzisz, że tu trzeba rewolucji jak u Arabów, a nie
    zgniłej demokracji?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-02-14 23:27:36
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wszystko w Waszych rekach. Ciekawe ktore ugrupowanie znowu obieca
    > zlikwodowanie podatku belki? Odwazy sie ktos w swietle czarnej dziury

    Problem w tym, że te durne lemingi są zbyt głupie, żeby odróżnić oszołoma od
    polityka mówiącego z sensem. Banda głupoli (rodaków moich) znowu dobrowolnie
    podda się indoktrynacji przez media i zagłosuje zgodnie z uczuciami. Wiadomo
    że nie zgodnie z rozumem, bo kupa ludzi rozumu ma tyle co kupa. Hitlera też
    wybrano demokratycznie.

    Tak że nie ma co liczyć na to, że rozsądny wybór zostanie dokonany przez
    idiotę - statystycznego obywatela RP, który nie umie policzyć procentu
    składanego, nie zna matematyki i jest karmiony papką propagandową.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2011-02-15 05:56:17
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-02-14 23:37, darkblue pisze:

    > Jak się bronić? To bardzo proste - macie 2 rączki? To zapieprzajcie
    > jesienią na wybory i pokażcie co myslicie o obecnie panującej władzy.
    > Wszystko w Waszych rekach.

    Partię Parszywych Oszustów jak najbardziej należy pozdrowić
    wyprostowanym środkowym palcem, po tym jak "zrealizowali" swój program
    wyborczy (zlikwidowanie belkowego, obniżanie podatków).
    Tylko problem że w tej niby demokracji z 5% progiem wyborczym, aby
    przypadkiem jacyś niepoprawni politycznie nie weszli do parlamentu, nie
    ma na kogo zagłosować...

  • 10. Data: 2011-02-15 18:36:44
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > w związku z tym mam szukać nowej partii, która znów mi obieca gruszki na
    > wierzbie? Czy nie widzisz, że tu trzeba rewolucji jak u Arabów, a nie

    Jak znajdziesz coś, znaczy odpowiednią partię, to daj znać.

    --
    Grzexs