  • 1. Data: 2010-03-22 20:53:55
    Temat: Bądźmy obiektywni, ale kurwa kpina
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    najpierw txt za pulsem bizniesa:

    http://www.pb.pl/a/2010/03/22/Piatkowy_scenariusz_wg
    _KNF?readcomment=1#comment

    będąc dociekliwym chciałmy od polskich urzędników z KNF słyszeć czy
    brat z GieeSu był tym niedorajdą kupującym za 20 mPLN a brat
    MorganStanisław tym co wypierd.....ał (buhahahah) z kontraktów i jakim
    cudem brat z GieeSu 20 melonami zrobił 3 miliardy

    no bo kurwa chyba nie nastąpił kolejny buhahahaha cud rozmnożenia na
    wzór Pana Jezusa Chrystusa, wszak bracia nie uwierzyli w Jezusa , oni
    go ukrzyżowali

    wprawdzie na tym cudnym rozmnożeniu zarobiłem pieniadze ale nie lubie
    gdy urzędnicy robią mnie w chuja jakby fatso powiedział

    buhahahahahaha

  • 2. Data: 2010-03-22 21:42:33
    Temat: Re: Bądźmy obiektywni, ale kurwa kpina
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > najpierw txt za pulsem bizniesa:
    >
    > http://www.pb.pl/a/2010/03/22/Piatkowy_scenariusz_wg
    _KNF?
    readcomment=3D1#co=
> [...]
    > =E6 czy
    > brat z GieeSu by=B3 tym niedorajd=B1 kupuj=B1cym za 20 mPLN a brat
    > MorganStanis=B3aw tym co wypierd.....a=B3 (buhahahah) z kontrakt=F3w i
    jaki=
    > cudem brat z GieeSu 20 melonami zrobi=B3 3 miliardy
    >
    > no bo kurwa chyba nie nast=B1pi=B3 kolejny buhahahaha cud rozmno=BFenia na
    > wz=F3r Pana Jezusa Chrystusa, wszak bracia nie uwierzyli w Jezusa , oni
    > go ukrzy=BFowali
    >
    > wprawdzie na tym cudnym rozmno=BFeniu zarobi=B3em pieniadze ale nie lubie
    > gdy urz=EAdnicy robi=B1 mnie w chuja jakby fatso powiedzia=B3

    Kpiną wg mnie jest to, że KNF podsyca i tak powszechne poczucie, że "gruby"
    miesz rynkiem i że wgpw jest giełdą bananową.

    Po przeanalizowaniu otwarcia, maksimum i minimum sesji wg mnie jedyną
    nieprawidłowością było to, że FW20H10 nie zamknął się na 2479. Wg tego
    samego scenariusza FW20M10 powinien zamknąć się na 2470, czyli maksimum
    sesji dla tej serii.