  • 1. Data: 2010-03-22 19:50:46
    Temat: Rynek powinien iść do góry
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    duży ma za mało pozycji short

    zrobi jazdę podobną do piątku, może nie tak dynamicznie ale powinien
    otworzyć jeszcze 10k short

    powiedziałem

    panienki mu na takie działanie ochoczo pozwolą kupując kontrakty

    buhahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 2. Data: 2010-03-23 10:06:45
    Temat: Re: Rynek powinien iść do góry
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Ogranicz piwo bo twoje proroctawa sie nie sprawdzaja.
    2470 znow obronione

    Leszek

  • 3. Data: 2010-03-23 12:00:22
    Od: k...@o...pl

    > Ogranicz piwo bo twoje proroctawa sie nie sprawdzaja.
    > 2470 znow obronione
    >
    > Leszek

    Spoko, spoko, nie wycieli mi stopa to zapewne jeszcze pójdą wyżej :-)))

  • 4. Data: 2010-03-23 18:22:12
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 23 Mar, 11:06, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote:
    > Ogranicz piwo bo twoje proroctawa sie nie sprawdzaja.
    > 2470 znow obronione
    >
    > Leszek

    panienka ty chyba jesteś popaprańcem który jechał z pozycjami z
    poziomów bieżacych do ostatniego doła

    to świadczy o twojej inteligencji buhahahahahaha

    mam nadzieję że słuchałeś mnie w piatek

    ja w swojej genialności w piatek miałem wszystkie krótkie pozycje na
    seriach M i U skorelowane długimi na serii H

    niezależnie od tego panienka miałem 100% posiadanej gotówki wpakowanej
    o godznie 15,12 w długie pozycje na serii H

    miałem ponadto czas jełopie zapewne warszawski powiadomoć panienki o
    koniecznosci kupna serii H o godzinie 15.15

    kto miał rozum tak uczynił jełopie Lechu - nie kalecz staopolskiego
    szacownego imienia głupotą rodem z POkemonów

    tak się zarabia pieniądze panienka

  • 5. Data: 2010-03-24 07:34:35
    Temat: Re: Rynek powinien i?a do góry
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > panienka ty chyba jesteś popaprańcem który jechał z pozycjami z
    > poziomów bieżacych do ostatniego doła

    Tak, ale w koncu zarobilem na nich i to sie liczy, a nie to co o mnie mysli
    jakis pijaczek

    Leszek

  • 6. Data: 2010-03-24 07:47:44
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 24 Mar, 08:34, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote:

    > Tak, ale w koncu zarobilem na nich i to sie liczy, a nie to co o mnie mysli
    > jakis pijaczek
    >
    > Leszek

    panienka

    jesteś rzeczywiście POkręcona

    buhahahahaha

  • 7. Data: 2010-03-24 08:06:44
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 22 Mar, 20:50, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > otworzyć jeszcze 10k short
    >
    > powiedziałem
    >
    > panienki mu na takie działanie ochoczo pozwolą kupując kontrakty

    panienki czy widzicie te setki kontraktów po prawej stronie powyżej
    70 ?

    to gruby czeka na was

    buhahahahahahahahahaha

  • 8. Data: 2010-03-24 10:19:09
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    wrote:
> [...]
    > otworzyć jeszcze 10k short
    >
    > powiedziałem
    >
    > panienki mu na takie działanie ochoczo pozwolą kupując kontrakty

    no to panienki napasły grubego jak rano powiedziałem

    mnie też

    chociaż jestem szczupły z natury

    buhahahahahahaha

  • 9. Data: 2010-03-24 10:24:49
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    > Tak, ale w koncu zarobilem na nich i to sie liczy, a nie to co o mnie mysli
    > jakis pijaczek
    >
    > Leszek

    jełopku jak tam twoje long position?

    buhahahaahah

    wieczorem wypiję za swój sukces i twoj przelew depo do mnie

  • 10. Data: 2010-03-24 13:17:00
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>