  • 1. Data: 2010-01-22 09:08:45
    Temat: Bal na Titanicu dobiega konca?
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Wklejam najnowsza prognoze S.Debowskiego.
    Wynika z niej, ze 10 miesieczna fala wzrostowa przerodzi sie juz wkrotce w
    kilkumiesieczne spadki.

    http://www.globtrex.com/uploads/analyses/896-S%20P%2
    0500%20atak%20niedzwiedzi.pdf

  • 2. Data: 2010-01-22 10:51:10
    Temat: Re: Bal na Titanicu dobiega konca?
    Od: wgpw <d...@g...com>

    On 22 Sty, 10:08, " XXL" <d...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Wklejam najnowsza prognoze S.Debowskiego.
    > Wynika z niej, ze 10 miesieczna fala wzrostowa przerodzi sie juz wkrotce w
> [...]

    chłopie,
    naprawde nudzisz z tym Dębowskim,
    może mu wyjdzie może nie,
    na razie ma przestrzały od dobrych kilku miesięcy
    to ja juz wolę astrologię Dietera, na ktorej się nie znam

  • 3. Data: 2010-01-22 11:18:56
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    XXL wrote:

    > Wklejam najnowsza prognoze S.Debowskiego.
    > Wynika z niej, ze 10 miesieczna fala wzrostowa przerodzi sie juz wkrotce w
    > kilkumiesieczne spadki.

    Ogólnie sporo wskazuje na przynajmniej miesięczną korektę - dywergencje na
    WIG20, czy pierwsze oznaki odwrócenia trendu na dolarze. Ja jednak poczekam
    jeszcze na jakieś wyraźne wyjście dołem z konsolidacji.

  • 4. Data: 2010-01-22 11:19:09
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    wgpw <d...@g...com> napisał(a):

    > ch=B3opie,
    > naprawde nudzisz z tym D=EAbowskim,
    > mo=BFe mu wyjdzie mo=BFe nie,
    > na razie ma przestrza=B3y od dobrych kilku miesi=EAcy
    > to ja juz wol=EA astrologi=EA Dietera, na ktorej si=EA nie znam

    Chłopie,
    Tutaj nie ma obowiązku czytania każdego postu. Jak Ci nie pasują prognozy
    Dębowskiego to nie musisz ich wcale czytać.
    Jak zdobędziesz wiedzę i doświadczenie w analizie technicznej porównywalne z
    Dębowskim to pogadamy.

    p.s. Dieter od kilku miesięcy nie pisze na grupę. Ostatnio wspominał, że
    wzrosty miały zakończyć się bodaj w połowie grudnia 2009r.

  • 5. Data: 2010-01-22 12:05:33
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis"
> [...]
    > poczekam
    > jeszcze na jakieś wyraźne wyjście dołem z konsolidacji.

    Spadlo juz ponad 100 i chyba troche odbije?

    Leszek

  • 6. Data: 2010-01-22 12:46:22
    Od: "DemStone" <d...@w...pl>

    Dzięki za linka. Bardzo sobie cenię 'spojrzenie' na rynek z punktu widzenia
    tego analityka.

    4661 (20091204) __________

  • 7. Data: 2010-01-22 14:36:09
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Lech Dubrowski wrote:

    > Spadlo juz ponad 100 i chyba troche odbije?

    Teraz grał bym na odbicie, ale IMHO zysk do ryzyka jest za mały. Na wiele
    ponad 2500 chyba liczyć nie można. Wole ew. poczekać na wyjście górą ponad
    2500 i wtedy grać.

  • 8. Data: 2010-01-22 15:08:08
    Od: a...@v...pl

    > Dzięki za linka. Bardzo sobie cenię 'spojrzenie' na rynek z punktu widzenia
    > tego analityka.

    Zwłaszcza, że oferuje płatny serwis. :-))))))) Nie żebym miał coś przeciwko
    płatnym serwisom, ale reklama dość prymitywna.

  • 9. Data: 2010-01-22 16:51:12
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " XXL"

> [...]
    >
    > p.s. Dieter od kilku miesięcy nie pisze na grupę. Ostatnio wspominał, że
    > wzrosty miały zakończyć się bodaj w połowie grudnia 2009r.

    Sorki ale od grudnia jest boczniak więc nic nie wiadomo - w szczególności
    czy D. nawalił w ww. kontekście.
    (ja uważam że tak, swoją drogą, ale to się dopiero okaże:) )

    A po drugie jak tu piszesz (na newsy), to nie sobie w blogu - tylko całemu
    światu.
    Więc nie opierdalaj kogoś że komentuje.
    Szczerze to właśnie ten bezsens mnie wkurzył:)
    Chyba zmień PR.

    Poza tym jak gość ma nie czytać posta po analizie treści?
    Jak czyta grupę, to czyta posty i ew, odpowiada.
    Nie można przeczytac i nie czytać.
    Ale to wiesz, tak myślę.

  • 10. Data: 2010-01-22 19:59:22
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Wklejam najnowsza prognoze S.Debowskiego.
    > Wynika z niej, ze 10 miesieczna fala wzrostowa przerodzi sie juz wkrotce w
> [...]

    A tak, pamiętam, ostatnio to samo pisał tak jakoś latem. On nie ponosi
    żadnych konsekwencji takich prognoz? Super fucha.