  • 1. Data: 2010-01-21 18:56:26
    Temat: Fala C
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    przez wielkie C panienki

    buhahahaha

    jaka para bedzie kosztowała 3.20000 ?

  • 2. Data: 2010-01-21 21:03:22
    Temat: Re: Fala C
    Od: kigam <p...@g...com>

    W dniu 2010-01-21 19:56, Charlie delta pisze:
    > przez wielkie C panienki
    >
    > buhahahaha
    >
    > jaka para bedzie kosztowała 3.20000 ?

    Odpowiadam: Tyle będzie kosztowała każda para butów po skopaniu ci dupy.

  • 3. Data: 2010-01-21 22:11:07
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    EURPLN

  • 4. Data: 2010-01-21 22:11:32
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 21 Sty, 22:03, kigam <p...@g...com> wrote:

    > Odpowiadam: Tyle b dzie kosztowa a ka da para but w po skopaniu ci dupy.

    panienka, buhahahaha

    po pierwsze, ustaw swój czytnik

    obrzydzenie ogarnia mnie na widok niechlujnego pisania

    po drugie był czas na zamianę L na S

    jutro przejmuję panienka depo od ciebie

  • 5. Data: 2010-01-21 22:13:45
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 21 Sty, 23:11, "skippy" <a...@n...ma> wrote:

    > EURPLN

    pędź do lecznicy

    może zdążysz przed herr Tuskiem

  • 6. Data: 2010-01-22 06:41:41
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    przez wielkie C panienki

    buhahahaha

    jaka para bedzie kosztowała 3.20000 ?

    każda
    tylko nie wiadomo kiedy.

  • 7. Data: 2010-01-22 07:41:14
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Raczej nie jest trudno się domyślić...

  • 8. Data: 2010-02-05 09:34:53
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 21 Sty, 23:11, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:

    > panienka, buhahahaha
    >
    > po pierwsze, ustaw swój czytnik
    >
    > obrzydzenie ogarnia mnie na widok niechlujnego pisania
    >
    > po drugie był czas na zamianę L na S
    >
    > jutro przejmuję panienka depo od ciebie

    patrz Rosomak czy jak Ci tam

    jesteś nieudacznikiem

    ja jestem graczem doskonałym

    czapki z głów panienki

    i pokłony proszę

    tak jak pisałem - był czas na zamianę pozycji na "krótkie", tylko
    niudacznik nie widział dystrybucji gówna do drobnicy na rynkach
    światowych

    buhahahahahahaha

    a kto tego nie widział jest wydymaną panienką

    buhahahahahaaaaaa

  • 9. Data: 2010-02-05 09:45:52
    Od: "rosomak" <r...@o...pl>

    > patrz Rosomak czy jak Ci tam
    >
    > jesteś nieudacznikiem
    >
    > ja jestem graczem doskonałym
    >
    > czapki z głów panienki
    >
    > i pokłony proszę

    To tez bylo po fakcie cioto charlie. A poza tym pisales o parze po 3.20.
    Piszesz jak Twoj ukochany prezes. Wiem, ale nie powiem, chociaz to sa rzeczy
    straszne.

  • 10. Data: 2010-02-05 15:49:31
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 05-02-2010 o 10:45:52 rosomak <r...@o...pl> napisał(a):

    > To tez bylo po fakcie cioto charlie. A poza tym pisales o parze po 3.20.

    Za chwilę po tyle ujrzysz dolara...

    Pzdr,
    --
    Marek