-
1. Data: 2005-11-26 19:49:13
Temat: Bank Millennium - AMEX
Od: Tomasz <t...@p...fm>
Witam wszystkich po dłuższej przerwie.
Chciałbym ostrzec wszystkie osoby pragnące skorzystać z oferty Banku
Millennium dotyczącej kart American Express.
Przez około rok "testowałem" tę kartę i... niestety dostrzegłem
następujące problemy:
1. Liczne błędy obsługi dotyczące naliczania nieuprawnionych opłat;
2. Niedziałający serwis dostępowy (telefon) i brak usunięcia usterki od
przeszło 3ch miesięcy;
3. Brak odpowiedzi na większość reklamacji;
4. Samoistne wyłączenie generowania wyciągów;
5. Błędne naliczenie opłaty karnej (!) i telefoniczne żądanie spłaty w
ciągu tego samego dnia co telefon!
Generalnie jakość obsługi tej karty drastycznie odbiega od jakości
"oryginalnej" karty AMEX - różnice dotyczą już samych zapisów
regulaminowych (procedury zastrzeżenia i reklamacji transakcji, oraz
brak wstępnego uznania reklamacji);
Pozdrawiam,
Tomasz
PS. Jeśli ktoś jest zainteresowany szczegółami to proszę o e-mail.
-
2. Data: 2005-11-26 20:15:26
Temat: Re: Bank Millennium - AMEX
Od: "m23m" <m...@o...pl>
> Chciałbym ostrzec wszystkie osoby pragnące skorzystać z oferty Banku
> Millennium dotyczącej kart American Express.
>
> Przez około rok "testowałem" tę kartę i... niestety dostrzegłem
> następujące problemy:
>
> 1. Liczne błędy obsługi dotyczące naliczania nieuprawnionych opłat;
> 2. Niedziałający serwis dostępowy (telefon) i brak usunięcia usterki od
> przeszło 3ch miesięcy;
> 3. Brak odpowiedzi na większość reklamacji;
> 4. Samoistne wyłączenie generowania wyciągów;
> 5. Błędne naliczenie opłaty karnej (!) i telefoniczne żądanie spłaty w
> ciągu tego samego dnia co telefon!
To Ty wyjątkowy "Jonasz" jesteś! ;-))
Mam u nich kartę AmEx - najpierw zieloną, potem złotą - od 2002 r. (fakt, że z
przerwą, ale nie bardzo długą) i jakoś takich problemów nie miałem...
m23m
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2005-11-26 22:10:47
Temat: Re: Bank Millennium - AMEX
Od: Tomasz <t...@p...fm>
m23m wrote:
>> Chciałbym ostrzec wszystkie osoby pragnące skorzystać z oferty Banku
>> Millennium dotyczącej kart American Express.
>>
>> Przez około rok "testowałem" tę kartę i... niestety dostrzegłem
>> następujące problemy:
>>
>> 1. Liczne błędy obsługi dotyczące naliczania nieuprawnionych opłat;
>> 2. Niedziałający serwis dostępowy (telefon) i brak usunięcia usterki od
>> przeszło 3ch miesięcy;
>> 3. Brak odpowiedzi na większość reklamacji;
>> 4. Samoistne wyłączenie generowania wyciągów;
>> 5. Błędne naliczenie opłaty karnej (!) i telefoniczne żądanie spłaty w
>> ciągu tego samego dnia co telefon!
>
> To Ty wyjątkowy "Jonasz" jesteś! ;-))
> Mam u nich kartę AmEx - najpierw zieloną, potem złotą - od 2002 r. (fakt, że z
> przerwą, ale nie bardzo długą) i jakoś takich problemów nie miałem...
>
> m23m
>
Problemy 1-5 mogą w istocie być moim "szczęściem", choć nie mam tak
wielkiego mniemania o sobie abym był aż takim Wybrańcem...
Natomiast różnica pomiędzy regulaminem karty Millennium Amex i zwykłym
AMEXem to po prostu wielka przepaść... Dziwne, że tolerowana jeszcze
przez kierownictwo American Express Poland...
Oczywiście nie każdy musi się tymi różnicami przejmować.
Jednakże własny stosunek do regulaminu nie zmienia faktów...
Pozdrawiam,
Tomek
-
4. Data: 2005-11-26 23:03:03
Temat: Re: Bank Millennium - AMEX
Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
On Sat, 26 Nov 2005 23:10:47 +0100, Tomasz <t...@p...fm>
wrote:
>>> 1. Liczne błędy obsługi dotyczące naliczania nieuprawnionych opłat;
>>> 2. Niedziałający serwis dostępowy (telefon) i brak usunięcia usterki od
>>> przeszło 3ch miesięcy;
>>> 3. Brak odpowiedzi na większość reklamacji;
>>> 4. Samoistne wyłączenie generowania wyciągów;
>>> 5. Błędne naliczenie opłaty karnej (!) i telefoniczne żądanie spłaty w
>>> ciągu tego samego dnia co telefon!
>Problemy 1-5 mogą w istocie być moim "szczęściem", choć nie mam tak
>wielkiego mniemania o sobie abym był aż takim Wybrańcem...
Ja co prawda nie mam Amex-a, tylko Visa Economic, ale punkty 2-4
również stwierdziłem.
Na szczęście punktów 1 i 5 dotychczas nie miałem przyjemności.
PG
-
5. Data: 2005-11-27 18:11:31
Temat: Re: Bank Millennium - AMEX
Od: "m23m" <m...@o...pl>
>>>> 1. Liczne błędy obsługi dotyczące naliczania nieuprawnionych opłat;
>>>> 2. Niedziałający serwis dostępowy (telefon) i brak usunięcia usterki od
>>>> przeszło 3ch miesięcy;
>>>> 3. Brak odpowiedzi na większość reklamacji;
>>>> 4. Samoistne wyłączenie generowania wyciągów;
>>>> 5. Błędne naliczenie opłaty karnej (!) i telefoniczne żądanie spłaty w
>>>> ciągu tego samego dnia co telefon!
>
>>Problemy 1-5 mogą w istocie być moim "szczęściem", choć nie mam tak
> >wielkiego mniemania o sobie abym był aż takim Wybrańcem...
>
> Ja co prawda nie mam Amex-a, tylko Visa Economic, ale punkty 2-4
> również stwierdziłem.
> Na szczęście punktów 1 i 5 dotychczas nie miałem przyjemności.
Miałem kiedyś do czynienia z pkt. 2 (jednak nie trwało to aż 3 miesiące).
Ale pozostałe pkty nigdy mi się jakoś nie zdarzyły. Na reklamacje odpowiadali
zawsze i dość szybko (choć nie zawsze inteligentnie), wyciągi generują mi się
bez problemu, problematycznych opłat - ani karnych ani błędnych - nigdy mi (tfu,
tfu!) nie naliczyli...
Mój "cioteczno-cioteczny" miał kilka miesięcy temu u nich problem z MEMBER SINCE
po zastrzeżeniu karty i wydaniu nowej, ale to już "insza inszość"...
m23m
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2005-11-27 22:51:01
Temat: Re: Bank Millennium - AMEX
Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Tomasz <t...@p...fm> napisał(a):
> 1. Liczne b=B3=EAdy obs=B3ugi dotycz=B1ce naliczania nieuprawnionych op=B3=
> at;
- zgadzam się po raz pierwszy
> 2. Niedzia=B3aj=B1cy serwis dost=EApowy (telefon) i brak usuni=EAcia uste=
> rki od
> przesz=B3o 3ch miesi=EAcy;
- nie wiem - nie używam, natomiast nie potrafią mi millenetu włączyć bo już
kiedyś byłem ich klientem
> 3. Brak odpowiedzi na wi=EAkszo=B6=E6 reklamacji;
- właśnie wysmarowałem i wysłałem wiec się okaże :))
> 4. Samoistne wy=B3=B1czenie generowania wyci=B1g=F3w;
- zgadzam się po raz drugi i dlatego reklamacja :)
> 5. B=B3=EAdne naliczenie op=B3aty karnej (!) i telefoniczne =BF=B1danie s=
> p=B3aty w
> ci=B1gu tego samego dnia co telefon!
- zgadzam się po raz trzeci
>
> Generalnie jako=B6=E6 obs=B3ugi tej karty drastycznie odbiega od jako=B6c=
> i
> "oryginalnej" karty AMEX - r=F3=BFnice dotycz=B1 ju=BF samych zapis=F3w
> regulaminowych (procedury zastrze=BFenia i reklamacji transakcji, oraz
> brak wst=EApnego uznania reklamacji);
>
Moje uwagi dotyczą złotej katy Manager Magazin, kiedyś miałem u nich zwykłą
zieloną i było wszytsko OK.
--
JaKi
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
7. Data: 2005-11-28 00:17:42
Temat: Re: Bank Millennium - AMEX
Od: " Kay" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>
m23m <m...@o...pl> napisał(a):
> Mój "cioteczno-cioteczny" miał kilka miesięcy temu u nich
> problem z MEMBER SINCE po zastrzeżeniu karty i wydaniu
> nowej, ale to już "insza inszość"...
I jak sie skonczylo? Ja mam podobny problem i jestem bardzo ciekaw w jaki
sposob juz go ktos rozwiazal...
Pozdro
K.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2005-11-28 07:52:16
Temat: Re: Bank Millennium - AMEX
Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>
Mam zielonego Amexa od chwili, gdy sie pojawil w Millennium i nie mialem z
nim problemow, a nawet raz bylem milo zaskoczony.
Po przyslaniu kolejnej karty, probowalem ja aktywowac z bankomacie i
zablokowalem ja wprowadzajac zly PIN. Musialem oczywiscie wyrobic nowa
karte w banku i zaplacic za jej wydanie, a kilka dni wczesniej naliczono
mi oplate za przyslana dopiero co karte. Jednak w nastepnym miesiacu
wystornowano mi oplate za przeslana karte, ktorej ani razu nie uzylem :)
Potwierdzam tylko fakt, ze od momentu, gdy przeszedlem na wyciagi
elektroniczne 1 raz nie zrobil sie wyciag, ale poprosilem o przeslanie mi
go i po kilku dniach dostalem wyciag na papierze.
Wczesniej nie zdarzaylo sie, abym nie dostal jakiegos wyciagu papierowego.
Pozdrawiam
Radek
-
9. Data: 2005-11-28 14:23:53
Temat: Re: Bank Millennium - AMEX
Od: "m23m" <m...@o...pl>
>> Mój "cioteczno-cioteczny" miał kilka miesięcy temu u nich
>> problem z MEMBER SINCE po zastrzeżeniu karty i wydaniu
>> nowej, ale to już "insza inszość"...
>
> I jak sie skonczylo? Ja mam podobny problem i jestem bardzo ciekaw w jaki
> sposob juz go ktos rozwiazal...
O ile wiem, to przegrał tę batalię. Mimo obietnic, że MEMBER SINCE na nowej
karcie pozostanie takie jak na poprzedniej ("03"), zrobili inaczej ("05").
Reklamacja nie dała rezultatu, a odpowiedź banku... No cóż, dał mi ją do
przeczytania - bełkot czystej wody! :-(
m23m
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
10. Data: 2005-11-28 16:42:15
Temat: Re: Bank Millennium - AMEX
Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
Użytkownik "m23m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:38a2.00000161.438b12f8@newsgate.onet.pl...
> O ile wiem, to przegrał tę batalię. Mimo obietnic, że MEMBER SINCE
> na nowej
> karcie pozostanie takie jak na poprzedniej ("03"), zrobili inaczej
> ("05").
> Reklamacja nie dała rezultatu, a odpowiedź banku... No cóż, dał mi
> ją do
> przeczytania - bełkot czystej wody! :-(
Czyli idzie na gorsze. Bo ja po zastrzezeniu karty i wydaniu nowej,
member since mialem takie jak na starej. Bez zadnych reklamacji.
marekz