  • 21. Data: 2010-10-21 15:21:18
    Temat: Re: Bank Ochrony Środowiska
    Od: b...@o...pl

    > "RobertS" i9nd8v$jdu$...@o...icpnet.pl

    > To wiadomo, ale na czym polegają te kanty?

    stosują odwrócony na lewą stronę mechanizm zwalniania
    z oplaty za usługi bankowe

    w innych bankach wygląda to tak: debetówka płatna
    np. 3zł, ale jak wykona pan transakcje bezgotówkowe
    na minimum 300zł, bank nie pobierze opłaty (Lukas).

    w BOŚ to "bank tobie płaci za przelewy". Ile? 1zł/szt

    Pomyślisz sobie: super! naklikam 1000szt zarobie 1000zł
    a tu: niespodzianka. Konto płatne 10zł za przelew płacą
    Tobie 1zł ale tylko za pierwsze 10 sztuk. Prosty rachunek
    wskazuje, że albo bank zarobi 10zł albo zarobi mniej, ale
    klient (na przelewach) NIGDY nie jest w stanie zarobić.

    gdy doszedłem do tego wniosku, straciłem zapał do analizy
    warunkow "płacenia Tobie przez bank" za PZ i za inne usługi
    wiec reszte może streścić ktoś inny.

    ogólnie, żadnych wiśni, a jeśli już to zgniłe i robaczywe.

  • 22. Data: 2010-10-21 16:12:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@o...pl> 1...@n...onet.pl

> [...]
    > wskazuje, że albo bank zarobi 10zł albo zarobi mniej, ale
    > klient (na przelewach) NIGDY nie jest w stanie zarobić.

    Tamtą promocję pamiętam, ale ta jest inna. Czy ktoś zgłębił jej tajniki? :)

    --
    W ciągu godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
    70 m^3/h w kuchni z oknem zewnętrznym, wyposażonej w kuchenkę gazową

    Tymczasem kominy nie tylko nie ciągną, ale potrafią wdmuchiwać smród do mieszkania.
    :)
    źródło to PN-83/B-03430; ciśnienie na wywiewnikach (oknach) ma wynieść 10 Pa

  • 23. Data: 2010-10-22 17:52:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "azot" i9n578$9vg$...@n...net.icm.edu.pl

    > Może przenieś się na: pl.soc.polityka

    Po co? Niech oni (polityczni) przyjdą tutaj. :)

    --
    W ciągu godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
    70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie
    źródło to PN-83/B-03430; ciśnienie na wywiewnikach (oknach) ma wynieść 10 Pa
    suma to 70m^3/h+50m^3/h+30m^3/h+15m^3/h=165m^3/h; kubatura to 2.5m*65m^2==162,5m^3
    Tymczasem moje kominy nie tylko nie ciągną, ale potrafią wdmuchiwać smród do
    mieszkania. :)

    Prawo i Sprawiedliwość po polsku

    --> trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i
    wysłuchiwać
    ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
    właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
    **lokatorem** we własnym mieszkaniu

  • 24. Data: 2010-10-24 15:04:36
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    ?Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > Tamtą promocję pamiętam, ale ta jest inna. Czy ktoś zgłębił jej
    > tajniki? :)

    żadna rewelacja - można o BOSiu poczytać w blogu Macieja Samcika
    http://bankowiec.blox.pl/2010/09/BOS-Bank-konto-bez-
    kantow-program-premiowy.html
    *** blad ***

  • 25. Data: 2010-10-25 18:19:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "blad" 4cc44b19$...@n...home.net.pl

    > http://bankowiec.blox.pl/2010/09/BOS-Bank-konto-bez-
    kantow-program-premiowy.html

    Carrefour zwraca (bumerangiem) -- ale tylko od jednej sztuki. :)
    Na półce sweter kosztuje 59.99, ale pod czytnikiem i w kasie już
    69,99... Wieszaki zabierają, lecz zdecydowana postawa sprzeciwu
    daje dobre skutki -- wieszak zostaje z kupującym...

    W BOSiu chyba podobnie. :)

    Czy to już tak ma być, że wszędzie trzeba zachować ,,czujność'' wobec nie śpiącego
    wroga?

    Banków ci u nas dostatek -- nie musze korzystać z usług BOSia.
    Mleka z bumerangiem (2.228 minus 0.90) też nie potrzebuję.
    Ale swetry po 70 zamiast po 300 to dla mnie okazja. :)

    --
    ^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
    438
    | 740 06 08 . .17 . 739 F|l 430 .
    . .09 . . 428
    | 730 październik 07 09 1112 16 18 . 729 E|i 420 02 05
    0708 10 1213 .1617 19 . 24 424
    P|l 720 02 1314 VVDD24 715 V|t 410 01 04
    06 11 1415 18 22 408
    E|/ 710 01 03 05 15 VVVV . 709 |r 400 03