  • 1. Data: 2010-10-19 20:34:24
    Temat: Jakie są zasady uruchomienia Linii Wspierającej w Polbanku?
    Od: "K." <s...@i...pl>

    Znalazłem w TOiP, obowiązującej od 1.10.2010r pozycje:
    9. Linia Wspierająca
    9.1 Prowizja za uruchomienie Linii 1,9% udostępnionego Limitu Kredytu,
    9.2 Opłata roczna 1,9% Limitu Kredytu

    Pytanie brzmi: czy o uruchomienie Linii Wspierającej trzeba wystąpić czy
    dostaje się ją z automatu (dla Posiadaczy konta gotówkowego,
    Jeśli z automatu, to z jakim limitem? Gdy nie przelewa się na konto
    gotówkowe wynagrodzenia, jak wtedy wygląda Linia Wspierajaca?

    Pytałem w Oddziale, ale: nie mają takiego produktu!

    Czytałem regulamin, ale nie znalazłem nic na temat sposobu uruchomienia
    Linii Wspierajacej.

    Janusz