  • 1. Data: 2009-12-05 12:05:26
    Temat: Bank Pocztowy, wizyta lekarza jak to działa
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Jak działa w banku pocztowym przy koncie PLUS wizyta lekarza, czy jest to
    lekarz posiadajacy uprawnienia
    lekarza pierwszego kontaktu może mnie zbadac i ew. wystawic receptę bądź
    skierowanie do specjalisty,
    czy przychodzi cieć i oznajmia ze mam sie wybrac do lekarza pierwszego
    kontaktu?
    I czy -przy założeniu że to normalny lekarz- umawia sie z nim na konkretną
    godzinę czy przychodzi jak i kiedy chce?

    pozdrawiam
    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 2. Data: 2009-12-05 22:32:58
    Temat: Re: Bank Pocztowy, wizyta lekarza jak to działa
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 5 Gru, 13:05, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > pozdrawiam
    > --
    > REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -

    Jest to lekarz z centrum medycznego działającego na terenie Twojego
    zamieszkania, z którym to centrum ubezpieczyciel ma podpisaną umowę.
    Raz korzystałem z wizyty domowej. Moja mama ma konto Nestor.
    Zachorowanie zgłasza się w cemtrum alarmowym. Po weryfikacji
    uprawinień do usługi, osoba przyjmująca zgłoszenie przełącza rozmowę
    do lekarza dyżurnego. Lekarz zadaje pytania na temat stanu zdrowia i
    decyduje, czy wizyta lekarza jest konieczna. Tak więc tu nie ma
    możliwości skorzystania z wizyty lekarza, bo pada deszcz, albo słońce
    za mocno grzeje.
    Po ustaleniu konieczności wizyty domowej, zgłasza się lekarz
    telefonicznie i informuje o teminie przybycia do domu.
    W tym jednym przypadku, to był lekarz z prywatnej przychodni. Recepty
    jak najbardziej wypisał. To był normalny lekarz pierwszego kontaktu.

  • 3. Data: 2009-12-06 14:32:59
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    >decyduje, czy wizyta lekarza jest konieczna. Tak więc tu nie ma
    >możliwości skorzystania z wizyty lekarza, bo pada deszcz, albo słońce

    a jak jest większa temperatura (typowa grypa)?
    Co decycyduje o tym czy lekarz przyjdzie czy nie, jak nie to czy mam sie
    udać do 'ich' lekarza czy do swojego ?

  • 4. Data: 2009-12-07 10:08:02
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On 2009.12.05 13:05, wspolna-flaszka.pl wrote:

    > lekarza pierwszego kontaktu może mnie zbadac i ew. wystawic receptę bądź

    Każdy lekarz to może.

    > skierowanie do specjalisty,

    To również może każdy lekarz.

    Być może chodziło Ci o możliwość skorzystania z ubezpieczenia w NFZ by
    nie płacić za leki i specjalistę. Ale to już inne pytanie i inny problem.

    --
    Mar