  • 1. Data: 2009-11-11 06:31:22
    Temat: Bank groził klientom odebraniem dzieci
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article479736/Bank
    _grozil_klientom_odebraniem_dzieci.html

  • 2. Data: 2009-11-11 08:55:10
    Temat: Re: Bank groził klientom odebraniem dzieci
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "kołdunka" <k...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hddlo3$us2$...@n...onet.pl...
    > http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article479736/Bank
    _grozil_klientom_odebraniem_dzieci.html

    A to podobnie jak w VW Bank. Niemiecki Porządek. :)

  • 3. Data: 2009-11-11 09:01:14
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent kołdunka nadaje:
    > Bank_grozil_klientom_odebraniem_dzieci.

    Było, po prostu. Poza tym, skoro kredyt, po prostu zabezpieczono, po
    prostu dziećmi to pewnie bank, po prostu zabierze i sprzeda na wolnym,
    po prostu rynku. Na nereczki czy inne podroby. Zawsze to jakiś majątek,
    po prostu.

  • 4. Data: 2009-11-11 10:07:51
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
> [...]
    > prostu dziećmi to pewnie bank, po prostu zabierze i sprzeda na wolnym, po
    > prostu rynku. Na nereczki czy inne podroby. Zawsze to jakiś majątek, po

    http://www.radiozet.pl/Wiadomosci/Polska/Bank-grozil
    -klientowi-najsmutniejszym-Bozym-Narodzeniem
    Tu można pośłuchać.

    Nie zapłacił drugiej raty, a jak jeszcze tego klienta połuchałem, to
    przestałem się pracownikowi trochę dziwić.

  • 5. Data: 2009-11-11 10:21:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Mariusz pisze:

> [...]
    >
    > Nie zapłacił drugiej raty, a jak jeszcze tego klienta połuchałem, to
    > przestałem się pracownikowi trochę dziwić.

    Co takiego usłyszałeś, że przestałeś się dziwić?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-11-11 15:39:08
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 11 Lis, 11:07, "Mariusz" <m...@g...com> wrote:

    > Nie zapłacił drugiej raty, a jak jeszcze tego klienta połuchałem, to
    > przestałem się pracownikowi trochę dziwić.
    Niech by i przestał spłacać wszystkie kredyty jakie u nich ma, niechby
    mial zaległości od 10 lat,
    bank ma do stosowania inne środki niż znęcanie się psychiczne.
    Dobrze, że nie trzymam u nich swoich niewielkich depozytów, nie
    pracują na coś takiego.

  • 7. Data: 2009-11-11 16:12:51
    Od: Tomasz Kordat <t...@w...peel>

    kołdunka pisze:
    > http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article479736/Bank
    _grozil_klientom_odebraniem_dzieci.html

    To teraz procesik o odszkodowanie i kredyt spłacony.

    TK

  • 8. Data: 2009-11-11 20:31:52
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > To teraz procesik o odszkodowanie i kredyt spłacony.

    tylko pewnie ci ludzie sie na to nie zdecyduja, w naszym kraju procesy sa
    dla bogatych

    a szkoda, ze sie nie zdecyduja....

  • 9. Data: 2009-11-11 21:02:39
    Od: darr_d1 <d...@w...pl>

    On 11 Lis, 21:31, "eg" <e...@w...pl> wrote:

    > tylko pewnie ci ludzie sie na to nie zdecyduja, w naszym kraju procesy sa
    > dla bogatych
    >
    > a szkoda, ze sie nie zdecyduja....

    Czy mieliby jakieś (jakiekolwiek) szanse? Biedni ludzie, z kredytami,
    którzy nie mają wręcz za co żyć? Cóż oni mogą - skoro EUROBANK tak
    działa? Windykacja szybka, prosta i skuteczna - często właśnie
    (zwłaszcza w przypadku EUROBANKU) za pomocą metod "poniżej pasa".
    Zawsze przecież pani rzecznik może przeprosić i zdecydowanie
    stwierdzić, że pracownik "zagalopował się" i że było to z jego strony
    zachowanie niedopuszczalne.

    I co, co im zrobią jacyś biedni ludzie, dłużnicy zalegający z ratami?
    Są na straconej pozycji, a powszechnie wiadomo jak działa EUROBANK i
    jakie metody stosuje... Czy to MAFIA? Nieee... Metody jednak bardzo
    podobne - to co natomiast "wypłynęło" przypadkiem jest
    (prawdopodobnie) jedynie wierzchołkiem góry lodowej.

    Pozdrawiam,
    darr_d1

  • 10. Data: 2009-11-11 23:01:43
    Od: darr_d1 <d...@w...pl>

    On 11 Lis, 11:07, "Mariusz" <m...@g...com> wrote:
> [...]
    Jeszcze ciekawsze są komentarze tam zawarte...

    POLECAM GORĄCO ich lekturę.

    Pozdrawiam,
    darr_d1