eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank kredytujacy (BZ WBK) zada ubezpieczenia nieruchomosci, ktora nie jest moja wlasnoscia :) › Bank kredytujacy (BZ WBK) zada ubezpieczenia nieruchomosci, ktora nie jest moja wlasnoscia :)
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bank kredytujacy (BZ WBK) zada ubezpieczenia nieruchomosci, ktora nie jest
    moja wlasnoscia :)
    Date: Sun, 29 Feb 2004 23:55:54 +0100

    BZ WBK wzywa do ubezpieczenia nieruchomosci i scedowania polisy na
    tenze bank jako bank kredytujacy zakup lokalu mieszkalnego w
    spoldzielni mieszkaniowej.

    Jednakze nieruchomosc jest wlasnoscia spoldzielni, ja mam tylko
    spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu. Ciezko mi wiec ubezpieczac
    cos co nie jest moja wlasnoscia :) Rok temu bylo to samo, dostali
    wyjasnienie na pismie ze nieruchomosc jest ubezpieczona przez
    wlasciciela - tj spoldzielnie. Spoldzielnia jak wiadomo cesji nie
    zrobi bo niby dlaczego - przeciez spoldzielnia kredytu nie wziela.

    Wowczas - rok temu - Pani w oddziale byla zszokowana, nie mogla nic
    pomoc, bo nie mogla zrozumiec jakim cudem dostalem kredyt na ten lokal
    podczas gdy nieruchomosc nie jest moja wlasnoscia. Mowila ze to nie
    jest mozliwe abym mial taki kredyt :)

    Po roku znowu przyslali pismo abym ubezpieczyl nieruchomosc. Pismo
    datowane jest na 17.02 (siedemnasty) - na koncu pisma informacja ze
    bank za wyslanie pisma pobiera z rachunku oplate w wysokosci 10 zl
    zgodnie z TOiP.

    Z dniem 13.02 (trzynasty! cztery dni wczesniej!) bank napisal pismo w
    ktorym przeprasza za nieuzasadnione naliczenie oplaty w wysokosci 10
    zl na wezwaniu dot. ubezpieczenia nieruchomosci, informuje ze oplate
    zwraca na konto, blad byl w systemie bankowym, zostal naprawiony, bank
    wyciagnal wnioski na przyszlosc i to sie juz nie zdarzy. No ale jak to
    sie nie zdarzy skoro 13.02 poinformowali ze sie nie zdarzy a 17.02 sie
    zdarzylo :)

    Czy tak co roku beda meczyc o ubezpieczenie nieruchomosci ktorej
    wlascicielem jest spoldzielnia? I czy co roku beda podrozowac w
    czasie?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl