  • 1. Data: 2002-12-13 18:26:16
    Temat: Bank macierzysty
    Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanko: Czy jak przelew idzie z Banku X to najpierw trafia do banku
    macierzystego i tam księgują po czym idzie to do pozostałych banków. Jak z
    tym dokładnie jest?

    ps. Może są jakieś faqi na te temat na www.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-13 21:32:59
    Temat: Re: Bank macierzysty
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał" napisał w wiadomości ..
> [...]
    > macierzystego i tam księgują po czym idzie to do pozostałych banków. Jak z

    A co to jest "bank macierzysty" ??
    Może lepiej napisz o co (i które banki) Ci chodzi.

  • 3. Data: 2002-12-13 21:38:15
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A co to jest "bank macierzysty" ??
    > Może lepiej napisz o co (i które banki) Ci chodzi.

    Cos mi sie wydaje ze chodzi o KIR.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 4. Data: 2002-12-13 22:11:51
    Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl>

    Mając na myśli Bank macierzysty chodzi mi o bank w którym zakładałem konto a
    dokładniej to chodzi o bank PBK

  • 5. Data: 2002-12-13 22:36:38
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał" napisał w wiadomości ...
    > Mając na myśli Bank macierzysty chodzi mi o bank w którym zakładałem konto a
    > dokładniej to chodzi o bank PBK

    Nie do konca to wyjasnia o co Ci chodzi.
    PBK a wlasciwie BPHPBK to bank o jednolitym, scentralizowanym
    systemie ksiegowym. Nie ma znaczenia, w ktorym z oddzialow wplacasz,
    lub przelewasz. Wszystkie operacji ksiegowane sa na centralnym komputerze.
    Centralnie tez zbierane sa i wysylane do KIR wszystkie przelewy eliksirowe.
    Centralnie otrzymywane i "wgrywane" operacje eliksirowe z KIRu,
    przeznaczone dla wszystkich oddzialow, a na kontach klientow
    pojawiaja sie natychmiast po wgraniu.