  • 1. Data: 2002-12-13 19:26:29
    Temat: KB24 - wrazenia CD
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tak sobie robie te historie konta ;) i wlasnie zauwazylem nastepujace
    rzeczy:
    - blokady na koncie po platnoscia karta pojawiaja sie dnia nastepnego,
    a niektore nie pojawiaja mi sie jak narazie wcale (hmmm ale pewnie
    przypomna sobie w koncu),
    - dziwna sprawa - w systemie data operacji = ksiegowaniu - czyli np.
    operacje wykonalem w srode, ksiegowanie jest dzisiaj - i obie daty sa
    jako 13!! :) Ciekawe czy w takim razie oprocentowanie srodkow tez?

    Reasumujac - troche musza poprawic onlinowosc bo mozna w niedozwolony
    debet wpasc. Przez sobote i niedziele pewnie mi platnosci z czwartku i
    piatku nie wejda, a robilem w sumie w tych dniach zakupow na prawie
    100 zl w co najmniej 3 miejscach...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow