  • Data: 2005-03-10 17:44:44
    Temat: Bank zagraniczny
    Od: w...@o...pl (Olaf) szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich :)
    Mam nadzieje że na tym forum ktoś będzie w stanie mi odpowiedzieć na moje
    pytanie a właściwie to prośbę o dobrą radę :)

    Potrzebuję mieć konto w banku zagranicznym lecz moje informacjie o bankach
    zagranicznych są znikome a poszukiwania w wyszukiwarkach zakończyły się
    fiaskiem. Chciałbym aby moje konto zagraniczne było takie jak konta w
    mbanku czyli za free:)), oferowali kartę bankomatową, dostęp do konta
    przez internet oraz dodatkowo można było dokonywać przelewów zagranicznych
    bezpośrednio poprzez internet a nie tylko podczas osobistej wizyty w
    oddziale banku. Czy ktoś zna może taki bank? może jakieś linki? jak
    wygląda procedura rejestracyjna?

    z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam wszystkich,
    Olaf