eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki - jednak się zmieniają?Banki - jednak się zmieniają?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.p
    l!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Miroo" <m...@R...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Banki - jednak się zmieniają?
    Date: Tue, 4 Oct 2005 10:32:54 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 47
    Message-ID: <dhteql$2qd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pv131.kolporter.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1128414869 2893 212.244.76.131 (4 Oct 2005 08:34:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Oct 2005 08:34:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:365342
    [ ukryj nagłówki ]

    Opowiem wam moją historię... :)
    A właściwie dwie.
    Pierwsza:
    Pewien bank, w którym mam konto, zmieniał ostatnio layout
    swojej bankowości internetowej. Trudno powiedzieć czy na
    lepsze czy gorsze, ale przy okazji link "Nowe wiadomości"
    zrobił się bury i niewidoczny. No to srrru napisał majla,
    że mi się podobało jak link był czerwony i chciałbym, żeby
    był czerwony. No i co? Przy następnym logowaniu patrzę:
    czerwony! Oczom nie wierzę :) Ale jednak to prawda.
    Szybka reakcja jak na bank...
    A swoją drogą - ciekawe ile takich majli dostali.

    Druga:
    Miałem sobie konto też internetowe w innym banku. W zeszłym roku
    zmieniali numerację kont na NRB i niestety w tym banku wiązało się
    to z automatycznym otwarciem nowego konta, co najśmieszniejsze - już
    w innym oddziale banku. No dobrze... otworzyli to nowe konto,
    ale do mnie przestały przychodzić comiesięczne wyciągi z konta.
    Jakoś specjalnie się tym nie przejmowałem - kontrolowałem stan przez
    sieć, zresztą był to dość gorący i zabiegany okres w moim życiu.
    Ostatnio jednak zacząłem płacić rachunki przelewami i stwierdziłem,
    że jednak przydałby się jakiś dowód przelewu na firmowym bankowym
    papierze (wiem, że to nie dowód w pełnym tego słowa znaczeniu,
    ale wystarczy, żeby zmusić odbiorcę przelewu do szukania wyciągu
    w swoim bałaganie). No to srrru majla z pytaniem dlaczego nie dostaję
    wyciągów. I... nic. Zero odpowiedzi. Poczekałem tydzień, już drugi
    dobiegał końca, więc postanowiłem wysłać drugiego majla z pytaniem
    o jakiś telefon kontaktowy do szefostwa. Ale nie zdążyłem. W skrzynce
    znalazłem gruuubą kopertę z wyciągami z ponad rocznego okresu :)
    i przeprosinami, że im się jakaś flaga nie przeniosła na nowe konto.
    W sumie wiem, że to ich tzw zas...y obowiązek, ale mimo wszystko
    zrobili to bez walki i 6 ponagleń. Zastanawiam się tylko, czy wyciągi
    z ponad roku nie powinny być przesłane poleconym.

    Tu mała dygresja: czy nieprzeniesienie flagi to błąd w systemie,
    czy celowe działanie? Mogli zaoszczędzić naprawdę mnóstwo kasy
    takim krokiem :) i ktoś dostał niezłą premię za pomysł.

    Oba banki to klasyczne marmurki. Ma się tą siłę przebicia, co?

    Urzekła was moja historia? (a właściwie dwie) :)

    --
    Pozdrawiam
    Miroo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1