  • 11. Data: 2008-05-01 22:59:27
    Temat: Re: Banki przestana olewac klientow?
    Od: m...@g...com

    No wiec widze na koncie te "wspaniale punkty". Naliczono mi ich z
    1600. Ok, mysle sobie, przejrze katalog. Patrze, patrze i oczom nie
    wierze. Co to za ceny? Ja rozumiem ze mozna miec troche wyzsze ceny,
    ale to co sie wyrabia w tym pozal sie boze sklepiku to juz szczyt.
    Wezmy pierwsze z brzegu Duże AGD:
    Samsung Kuchenka Mikrofalowa CE287AST sugerowana cena detaliczna
    698,98 zł
    Co na to Skapiec? 428zl...
    Samsung Kuchenka Mikrofalowa FG87KST sugerowana cena detaliczna 1
    498,98 zł
    Skapiec - 887zl..
    Samsung Lodówka RSJ1KERS sugerowana cena detaliczna 9 999,00 zł
    Skapiec - 5759.00
    BIG - Traktor Jimmy z przyczepą. sugerowana cena detaliczna 439,90 zł
    cena w pierwszym lepszym sklepie internetowym 249zl
    Nikon Coolpix P50 sugerowana cena detaliczna 994,30 złcena dla
    Klientów ING Banku Śląskiego 497,15 zł
    Skapiec: 488.00 ...
    Bosch Aquatak 1250 sugerowana cena detaliczna 1 879,00 zł
    Skapiec 930.00
    No ja przepraszam, ale jak powazny bank moze wypisywac takie pierdoly?
    Kto komu sugeruje takie ceny? To jakis niesmaczny zart? Kogos pogielo?
    Marx