  • 1. Data: 2013-06-09 19:47:58
    Temat: Bankomaty Euronet-u w Warszawie
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Czy we wszystkich bankomatach Euronet-u zanim zostanie wypłacona gotówka
    musi przelecieć na wyświetlaczu z 6 reklam i to po 2 razy tych samych?
    To jest po prostu szczyt chamstwa ze strony właścicieli tych bankomatów.
    Pierwszym razem to myślałam, że mi bankomat pożarł kartę (bankomat przy
    stacji benzynowej Orlen przy ul. Sobieskiego/Limanowskiego). Bardzo
    długo czekałam na swoją kartę i dobrze, że nie odeszłam od bankomatu, bo
    ktoś by sobie po jakimś czasie wziął moje pieniądze.

    --
    animka