  • 1. Data: 2005-04-20 06:53:44
    Temat: Bankomaty Euronetu bezpłatne dla klientów Kredyt Banku
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Od 1 maja użytkownicy kart debetowych Kredyt Banku będą mogli wypłacać
    pieniądze bez prowizji w rozszerzonej sieci bankomatów - ok. 1700 szt

    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1662

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl

  • 2. Data: 2005-04-20 08:13:04
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Od 1 maja użytkownicy kart debetowych Kredyt Banku będą mogli wypłacać
    > pieniądze bez prowizji w rozszerzonej sieci bankomatów - ok. 1700 szt

    Wie już ktoś co to za sieci Cash4You i Twoja Sieć?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2005-04-20 15:43:49
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Wie już ktoś co to za sieci Cash4You i Twoja Sieć?
    >
    > --
    [..]

    Jedna z tych sieci to bankomaty BGŻ-tu (na zasadzie wzajemności)
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,8632,wid,7034344,wiadomo
    sc.html.

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 4. Data: 2005-04-21 07:40:00
    Od: d...@p...onet.pl

    > Witam.

    > Wie już ktoś co to za sieci Cash4You i Twoja Sieć?

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050421/e
    konomia/ekonomia_a_55.html

    Adam

  • 5. Data: 2005-04-21 15:52:59
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    PrzemB napisał(a):
> [...]

    [..]

    > Jedna z tych sieci to bankomaty BGŻ-tu (na zasadzie wzajemności)

    Super - u mnie "na wsi" jest 1 BGŻ (i szansa na jednego spółdzielczego)
    - a już miałem likwidować konto w KB, tylko miałem zonka z ewentualnymi
    przenosinami limitu kredytowego.

    Przemek

    PS. Obecnie w Banku Pocztowym bankomaty KB są traktowane jako własne -
    ciekawe jak będzie z BP po 1.05?