-
1. Data: 2005-04-20 07:25:42
Temat: Multibank opinia
Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>
Poniedzialek : otwarcie konta + konta walutowego zajelo jakies 20 minut.
Wtorek : wniosek o KK - trwalo to jakies 30 minut, zacial sie system itp. ;)
Obsluga mila, kompetentna (choc jak to zwykle bywa musialem tlumaczyc
jakie uslugi i dodatkowe opcje bank posiada, jednakze pani mnie
obslugujaca nie klocila sie ze mna tylko poszukala w papierach,
nastepnie poszla sie konsultowac, a pozniej przyznala mi racje. Trzeba
jednak zaznaczyc ze oferte swojego banku znala bardzo dobrze. Widac, ze
obsludze zalezy na klientach - pozwolilem sobie zainteresowac sie pewna
sytuacja jaka dziala sie obok, gdzie jakis czlowiek chcial zwiekszyc
sobie limit i panie kombinowaly jak mogly by mu pomoc).
Obsluga na telefonie, jak zwykle. Raz uzyskuje pewna informacje, by
pozniej na ten sam temat uzyskac informacje zupenie inna. Poproszenie o
imie i nazwisko pociaga za soba odpowidz "to ja to skonsultuje", co w
rezultacie prowadzi do udzielednia odpowiedz poprawnej.
Fajna jest opcja oddzwaniania do mnie, po zgloszeniu jakiegos problemu.
Minusem jest to, ze nic sie nie da zalatwic w ten sposob bo pani
oddzwaniajaca prosila bym zadzwonil na mLinie i zglosil ten problem
jeszcze raz. Po co wiec taka opcja..? Szkoda, ze nie moga mi
odpowiedziec mailowo. Za to oddzwaniaja doklanie wtedy kiedy zaznaczy
sie w pytaniu.
Ogolnie na razie nie jest zle. Co bedzie dalej czas pokaze.
Polecam oddzial na Domaniewskiej (chyba 41).
--
pozdrawiam
Mithos