  • 11. Data: 2009-09-06 09:15:21
    Temat: Re: Bankomaty Euronetu w oddziałach Aliora a sprawa grecka
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "xbartx" <r...@g...com> wrote in message
    news:d1ba2500-58b5-4f73-9276-97ec573922b7@r39g2000yq
    m.googlegroups.com...

    > Ale w A wszystkie bankomaty są darmowe, mowa jest o wypłatach z
    > Polbanku.

    O kurde, sorry, za rano wstałem najwyraźniej. :)

  • 12. Data: 2009-09-06 10:03:31
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > A czytałeś ich TOiP czy tylko tak sobie piszesz bezsensu?

    Potrafisz czytać ze zrozumieniem?
    Napisałem *JEŚLI*!

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 13. Data: 2009-09-06 10:05:05
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > A w TOiP Polbanku masz napisane "wypłata gotówki z bankomatu Euronet
    > który wygląda na Euronet" i "wypłata gotówki z bankomatu Euronet który
    > nie wygląda na Euronet", czy może raczej:
    >
    > "Bankomaty Banku oraz Euronetu
    > Bankomat Euronetu to bankomat oznaczony logo Euronetu zlokalizowany w
    > Polsce, z wyjątkiem bankomatów Euronetu
    > umiejscowionych w placówkach innych banków"
    >
    > Ergo - jak najbardziej opłata powinna zostać pobrana, bo bankomat
    > zdecydowanie JEST umiejscowiony w placówce innego banku.

    Ożeszwmordę!

    Czyli musiała być jakaś gwiazdka przy informacji o wszystkich
    bankomatach euronetu.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 14. Data: 2009-09-06 10:22:17
    Od: Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Potrafisz czytać ze zrozumieniem?
    > Napisałem *JEŚLI*!

    Na moje wyczucie w tym zdaniu "jeśli" było użyte raczej w znaczeniu
    "skoro". Ale Ty pewnie wiesz lepiej, skoro Ty to zdanie sformułowałeś.
    ;)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 15. Data: 2009-09-06 11:56:35
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Rafał pisze:

    > Dlatego tak jest zrobione, bo to nie jest bankomat Euronetu tylko
    > Aliora. A że jest podnajmowany od EN niczego kompletnie w tej sytuacji
    > nie zmienia. I akurat z pretensjami to raczej do EN.

    Nie, w placówkach Aliora są bankomaty SIECI Euronet, ze wszelkimi tego
    konsekwencjami, i takowoż są oznaczone.

    Kto komu technicznie co obsługuje i z kim ma umowę, to klient ma gdzieś.
    Istotne jest oznaczenie bankomatu dla klienta.

  • 16. Data: 2009-09-06 14:45:01
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Wojciech Nawara pisze:
    > Nie, w placówkach Aliora są bankomaty SIECI Euronet, ze wszelkimi tego
    > konsekwencjami, i takowoż są oznaczone.

    Ach, czyli jak wynajmę PKS na wycieczkę to postronni ludzie mogą
    wsiadać, bo jest napisane PKS?

    --
    Raf

  • 17. Data: 2009-09-06 14:46:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur Czeczko" h802gl$5j9$...@a...icm.edu.pl

    > Na moje wyczucie w tym zdaniu "jeśli" było użyte raczej w znaczeniu
    > "skoro". Ale Ty pewnie wiesz lepiej, skoro Ty to zdanie sformułowałeś.
    > ;)

    IMO -- gdyby przed 'jeśli' była kropka, byłoby 'jeśli',
    ale w tej konstelacji ;) znaczy 'skoro'. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-09-06 14:46:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Nawara" h7vmeq$vq$...@k...sileman

    > Ergo - jak najbardziej opłata powinna zostać pobrana, bo bankomat zdecydowanie JEST
    umiejscowiony w placówce innego banku.

    Ty uważasz, że powinna. Ktoś ma inne zdanie?
    Ktoś testował na własnej (lub cudzej) skórze? ;)

    W Polbanku na pewno nie wiedzą. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-09-06 15:05:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafał" h80igo$4vl$...@n...news.neostrada.pl

    > Ach, czyli jak wynajmę PKS na wycieczkę to postronni ludzie mogą wsiadać, bo jest
    napisane PKS?

    Do mojej Mercedes tak wsiadali postronni. :)
    I nie była ani najmowana od PKS, ani nie miała napisów PKS. :)

    A teraz, gdy jadę i widzę postronnych (którym do głowy nie przychodzi
    wsiadanie) mówię do siebie: -- to nie Mercedes, ale Volvo; :) moknijcie,
    marznijcie, prażcie się na słoneczku... :)

    Gdy Mercedes umierała z powodu toczącej ją (pod górkę?)
    rudej -- nikt z postronnych nie zadbał o nią. :)

    BTW -- teraz od czasu do czasu ktoś ,,daje na tacę'' i prosi Boga o to,
    abym oddał Mercedes za freeko lub za symboliczna opłatę. :) Odpowiadam
    Bogu -- podpowiedz im, aby ,,dali na tacę'' więcej i zabrali za freeko
    samochód prosto z salonu. :) I nie jakieś badziewne (jak postronni
    określają moje Volvo) S40, ale porządne autko. :)

    Księża na pewno mnie popierają -- dostaną od wiernych więcej. ;)
    Z ,,Kościołem'' lepiej nie zadzierać. ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2009-09-06 15:08:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h80i1c$o$...@i...gazeta.pl

    > "Artur Czeczko" h802gl$5j9$...@a...icm.edu.pl

    > IMO -- gdyby przed 'jeśli' była kropka, byłoby 'jeśli',
    > ale w tej konstelacji ;) znaczy 'skoro'. :)

    Nadto za pytajnikiem powinien być wielokropek oznaczający urwane zdanie. :)
    (aby było 'jeśli')

    To się chyba zowie zdania niedokończone i ma miejsce swe u psychiatrów. ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'